28 września koszykarski serwis internetowy PolskiKosz.pl nawiązał współpracę z oficjalną stroną Międzynarodowej Federacji Koszykówki – FIBA.com. PolskiKosz.pl jest jednym z nielicznych serwisów na Świecie, który otrzymał szansę współpracy z FIBA.com, a pierwszym w Polsce.
Nie ukrywam, że bardzo się cieszę z nawiązanej współpracy. Jest to dla nas duże wyróżnienie. Na pewno zyskamy pod względami promocyjnymi, ale również dzięki tej współpracy będziemy mogli zapewnić naszym użytkownikom najświeższe newsy z centrali światowej koszykówki. Jak widać angielska wersja językowa, która działa pod adresem www.polishbasket.com okazała się strzałem w dziesiątkę – powiedział Piotr Kwiatkowski redaktor naczelny PolskiKosz.pl.
Jestem szczęśliwy, że będziemy razem współpracować. Często odwiedzałem ten serwis i zawsze podobała mi się jakość dostarczanych tu informacji oraz pozostała zawartość strony. Wiadomości z Polski są dla nas bardzo ważne – dodał Nicolas Chapart przedstawiciel FIBA.
Współpraca będzie polegać na wymianie informacji dotyczących polskiej koszykówki jak i imprez organizowanych przez FIBA.
Do partnerów serwisu PolskiKosz.pl należą już eurobasket.com, eurobasket.lt, BeoBasket, kosz.pl, Gazeta Pomorska oraz wiele polskich stron klubowych.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.