’Zwiedzamy Europę’ – pod takim hasłem na początku kwietnia ruszyła kampania reklamowa portalu turystycznego VTrip.pl. Propaguje ona pomysły na spędzenie wolnego czasu w okresie wiosennym oraz podczas długiego majowego weekendu.
Promowane produkty to popularne europejskie kraje i ich stolice, do których Polacy chętnie podróżują autokarem, samolotem lub własnym transportem. W promocyjnej ofercie dostępne są wyjazdy między innymi do Rzymu, Pragi, Paryża, Wilna, a także wycieczki objazdowe do Chorwacji i innych państw Europy. VTrip.pl promuje oferty na każdą kieszeń. Skorzystać z niej mogą zarówno mniej zamożni klienci, jak i osoby o wygórowanych potrzebach, przedkładające jakość nad cenę. Za kilkudniowy pobyt
w Paryżu można bowiem zapłacić 949 zł, ale także i 1649 zł.
Przed nami majówka, mamy nadzieję, że klienci, którzy planują lub będą planować swój urlop, skorzystają z naszych atrakcyjnych propozycji na spędzenie wolnego czasu
w stolicach europejskich i nie tylko – mówi Bernard Simiński, wiceprezes portalu VTrip.pl.
Kampania emitowana jest między innymi na portalu Wirtualna Polska, serwisach Money.pl, Rzeczpospolita.pl, WirtualneMedia.pl oraz innych stronach branżowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.