’Zwiedzamy Europę’ – pod takim hasłem na początku kwietnia ruszyła kampania reklamowa portalu turystycznego VTrip.pl. Propaguje ona pomysły na spędzenie wolnego czasu w okresie wiosennym oraz podczas długiego majowego weekendu.
Promowane produkty to popularne europejskie kraje i ich stolice, do których Polacy chętnie podróżują autokarem, samolotem lub własnym transportem. W promocyjnej ofercie dostępne są wyjazdy między innymi do Rzymu, Pragi, Paryża, Wilna, a także wycieczki objazdowe do Chorwacji i innych państw Europy. VTrip.pl promuje oferty na każdą kieszeń. Skorzystać z niej mogą zarówno mniej zamożni klienci, jak i osoby o wygórowanych potrzebach, przedkładające jakość nad cenę. Za kilkudniowy pobyt
w Paryżu można bowiem zapłacić 949 zł, ale także i 1649 zł.
Przed nami majówka, mamy nadzieję, że klienci, którzy planują lub będą planować swój urlop, skorzystają z naszych atrakcyjnych propozycji na spędzenie wolnego czasu
w stolicach europejskich i nie tylko – mówi Bernard Simiński, wiceprezes portalu VTrip.pl.
Kampania emitowana jest między innymi na portalu Wirtualna Polska, serwisach Money.pl, Rzeczpospolita.pl, WirtualneMedia.pl oraz innych stronach branżowych.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!