Acxiom Polska uzupełnił swoje zasoby teleadresowe o aktualne informacje umożliwiające komunikację online. Firma zweryfikowała bezę posiadanych adresów e-mail oraz systematycznie ją wzbogaca o świeże rekordy gromadzone poprzez elektroniczną ankietę umieszczoną w serwisie www.kwestionariusz.pl.
Wśród 100 tysięcy osób, które zostawiły swój adres e-mail, 55 tys. respondentów podało także numer telefonu komórkowego, a 45 tys. kontakt na numer telefonu stacjonarnego. Ze wszystkimi można się także kontaktować drogą poczty tradycyjnej.
Pozyskana baza nadaje się idealnie do prowadzenia kampanii multi-channel integrujących różne kanały dotarcia do klienta tym bardziej, że zawiera także atrakcyjny profil konsumenta. Charakteryzuje się istotną nadreprezentacją osób z dochodami powyżej 4000 zł (ponad dwa więcej respondentów niż w całej bazie Acxiom).
W bazie e-mailingowej trzykrotnie częściej występują osoby młode – z przedziału wiekowego 18-24 lat, a jej trzon (60%) stanowią ludzie w wieku 25-39 lat, które posiadają duży potencjał zakupowy. 60% respondentów posiada wyższe wykształcenie, choć co szósty jeszcze studiuje, a polowa pracuje w biurach jako specjaliści w swojej dziedzinie. Co czwarta osoba to mieszkaniec miasta liczącego 100-500 tys. mieszkańców, a ponad 20% respondentów pochodzi z dużych aglomeracji miejskich (powyżej pół miliona mieszkańców).
Ponad 30% osób posiada konto internetowe w banku i korzysta równie chętnie z innych produktów finansowych takich jak: jednostki funduszy inwestycyjnych, lokaty, pożyczki czy kredyty hipoteczne. Ich gospodarstwa domowe są nieźle wyposażone w sprzęt RTV/AGD – kina domowe posiada ponad 60%, a komputer ok. 70% – w ich domach znajdziemy też zmywarki do naczyń czy kamery cyfrowe.
Co trzecia osoba jest właścicielem domu lub mieszkania, a 20% mieszka nadal u rodziny i pewnie akurat teraz rozgląda się za własnym mieszkaniem.
Respondenci z bazy email należą do osób aktywnych – ciekawych świata i nastawionych na samorealizację. Co piaty z nich spędza wakacje na terenie Europy, ale wyjeżdżają też poza Stary Kontynent, ok. 40% czyta Gazetę Wyborczą, a 15% preferuje Rzeczpospolitą oraz inne gazety finansowe. Interesują się sportem, podróżami, kulturą, chodzą do kina, słuchają muzyki. Dbają też o własny rozwój i naukę języków obcych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.