Spółka zakończy cały rok rekordowymi wynikami finansowymi.
Przychody home.pl po 3 kwartałach bieżącego roku przekroczyły 7 mln złotych i były wyższe o ponad 46 proc. wyższe niż w tym samym okresie ubiegłego roku. O ponad 5 proc. wzrósł również zysk brutto spółki i wyniósł na koniec września 2,28 mln zł. Oba parametry finansowe były w tym okresie lepsze od planowanych przez kierownictwo spółki.
W 3 kwartale home.pl inwestował znaczne środki finansowe w rozbudowę infrastruktury teleinformatycznej m.in. zakup nowych serwerów i macierzy dyskowych oraz zwiększenie zatrudnienia, które wynosi już 30 osób.
– Spółka utrzymuje dynamiczny wzrost sprzedaży za sprawą atrakcyjnej oferty usług webhostingowych oraz usług rejestracji i utrzymania domen internetowych. W 4 kwartale nasza oferta zostanie poszerzona o nowe produkty, co z pewnością korzystnie wpłynie na dalszy wzrost przychodów. Wartość całorocznej sprzedaży może osiągnąć nawet 10 mln a zysku brutto 3,5-4 mln złotych – mówi Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl
Firma zamierza w najbliższych miesiącach poszerzyć ofertę o usługi kolokacji w warszawskim centrum danych oraz rozważa wprowadzenie na rynek usług webhostingowych pod nową marką adresowanych do klientów indywidualnych oraz segmentu mikrofirm.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.