Mercury Interactive Corporation (Nasdaq: MERQ) ogłosił wyniki finansowe za czwarty kwartał i cały rok finansowy, zakończony 31 grudnia 2003 r. Przychody firmy w czwartym kwartale ubiegłego roku wyniosły 152 mln USD, co oznacza 29% wzrost w porównaniu z 117,8 mln USD w analogicznym kwartale 2002 roku. Zysk netto za czwarty kwartał 2003 r. wyniósł 26,2 mln USD w porównaniu z 23,4 mln USD w takim samym okresie 2002 roku. Zysk netto na akcję i ekwiwalent akcji wyniósł 0,27 USD.
W skali całego roku Mercury Interactive osiągnął przychody na poziomie 506,5 mln USD, co w porównaniu z 400,1 mln USD w roku 2002 oznacza wzrost o 27%. Zysk netto za 2003 rok wyniósł 86,1 mln USD, zaś zysk netto na akcję i ekwiwalent akcji – 0,93 USD.
„Mimo trudnej sytuacji gospodarczej w 2003 roku uzyskaliśmy najwyższe wyniki w historii naszej firmy. Osiągnęliśmy także rekordową liczbę nowych zamówień na produkty z zakresu dostarczania aplikacji i zarządzania nimi, zaś sprzedaż rozwiązań serii IT Governance przekroczyła nasze oczekiwania. W czwartym kwartale ubiegłego roku odnotowaliśmy także rekordową liczbę 19 transakcji o wartości powyżej 1 mln USD. Cieszymy się, że wśród firm wzrasta zainteresowanie oraz potrzeba wdrażania rozwiązań serii Mercury Optimization Center,” powiedział Amnon Landan, prezes i dyrektor generalny Mercury Interactive.
http://www.mercuryinteractive.com
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.