Przez całe wakacje można było odwiedzać Letnią Kawiarenkę Internetową Wirtualnej Polski. Czynna całą dobę, nieodpłatna kawiarenka WP przyciągnęła blisko 26 tysięcy osób.
Turyści i mieszkańcy Trójmiasta odwiedzający sopockie molo, mogli przez całe lato korzystać nieodpłatnie z Letniej Kawiarenki Wirtualnej Polski. Działająca całą dobę kawiarenka od początku przyciągała tłumy. Za jej pośrednictwem czatowano, wysyłano e-maile, przesyłano zdjęcia, sprawdzano pogodę i…realizowano płatności.
„Nie było wiadomo, kto jest pierwszym gościem Kawiarenki, a kto ostatnim. Właściwie o każdej porze można było spotkać w kawiarence zapalonego internautę. Zdarzało się, że przybiegali do nas, dosłownie, przejęci turyści, prosząc o natychmiastowy dostęp do komputera, bo czekają na ważny list, przed urlopem negocjowali umowę i chcą natychmiast sprawdzić, jak zakończyły się rozmowy z partnerem – opowiada Anna Pogorzelska z Wirtualnej Polski, koordynująca projekt – Pewna młoda kobieta z przejęciem sprawdzała, czy została przyjęta na studia, wszyscy obecni wówczas w kawiarence głośno jej kibicowali. Kawiarenkę odwiedzały dzieci, młodzież, osoby w średnim wieku, przychodziły do nas także ludzie starsi. W sumie z kawiarenki skorzystała rekordowa wręcz liczba osób, niemal 26 tysięcy.”
Letnia Kawiarenka WP działała do 31 sierpnia. Wirtualna Polska udostępniła użytkownikom dziesięć stanowisk z dostępem do Sieci. Dodatkową atrakcją były bez wątpienia czaty ze znanymi osobami świata sportu, kultury, mediów, realizowane przez Wirtualną Polskę i Radio Gdańsk.
W Wirtualnej Kawiarence można było spotkać Jerzego Satanowskiego, Marysię Sadowską, Magdę Umer, Sylwię Gruchałę, Iwonę Guzowską, Janusza Głowackiego, Zbigniewa Zamachowskiego, czy Mirosława Bakę. Części użytkowników kawiarenki udało się zdobyć autografy gwiazd.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.