Web.Reporter.pl w swoim serwisie doradczym udostępnia już ponad 250 porad i wskazówek dla właścicieli serwisów WWW oraz webmasterów. Od nowego roku zawartość poradnika została dodatkowo wzbogacona o encyklopedię pojęć dotyczących Internetu, na którą już składa się ponad 450 haseł z wyjaśnieniami.
Przez dwa i pół miesiąca działania serwisu doradczego, średnio co miesiąc pojawiało się w nim 100 nowych porad. Zgromadzona wiedza dotyczy tworzenia stron WWW, programowania w językach HTML, CSS, PHP, JavaScript, Perl, posługiwania się programami i bazami danych MySQL, Postges, Flash, Apache, a także systemem operacyjnym Linux czy wyszukiwarkami internetowymi.
Nie brakuje również luźnych tematów, które związane są z tworzeniem stron WWW, a więc dziennikarstwa internetowego, zarządzania witryną, posługiwania się pocztą elektroniczną czy tworzenia grafiki. Całość uzupełnia dokumentacja protokołów i standardów sieciowych.
Obszerna encyklopedia pozwala szybko zorientować się co znaczą fachowe pojęcia i skróty stosowane w branży. Obecnie tworzona jest część poświęcona rozszerzeniom plików, a także ludziom tworzącym polski i światowy Internet.
– To typowy serwis doradczy typu „Jak to zrobić”. Wiele porad i rozwiązań ma charakter unikatowy, a wykupienie abonamentu nie tylko pozwala korzystać z wszystkich porad, ale upoważnia użytkowników do bezpłatnych konsultacji udzielanych przez autorów tekstów, więc mogą liczyć na fachowe i wyczerpujące odpowiedzi. – mówi Dariusz Majgier, wydawca serwisu.
Wśród wielu porad można przeczytać m.in. „Jak zainstalować i uruchomić serwer FTP pod Windows””, „Jak przechowywać pocztę elektroniczną i zarządzać dużą ilością listów””, „Jak poprawić pozycję strony w wyszukiwarkach i w jaki sposób wykorzystać webpositiong””, „Jak tworzyć dokumenty PDF z polskimi znakami i konwertować pliki TXT na PDF”” czy też „Jak zrobić padający śnieg na stronie WWW lub inne spadające elementy, np. liście””.
Poradnik przeznaczony jest głównie dla webmasterów, webdeveloperów i właścicieli stron WWW. Użytkownicy serwisu mogą przysyłać opisy problemów, które chcieliby rozwiązać. Jeżeli tylko redakcja będzie w stanie udzielić wyczerpującej odpowiedzi otrzymają oni odnośnik do strony z gotowym rozwiązaniem.
Serwis pozbawiony jest reklam i bannerów, dzięki czemu czas pobierania stron z poradami jest minimalny. Szata graficzna i nawigacja również zapewniają wygodę i szybkie poruszanie się po stronach z artykułami.
http://web.reporter.pl/porady/
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...