Grupa AMP Media wprowadza na rynek swoją nową markę PoProstu.Net. To jednocześnie dział agencji zajmujący się obsługą klientów w zakresie social media.
Dział social media PoProstu.Net powstał w odpowiedzi na duże i stale rosnące zainteresowanie wielu firm obecnością ich marek w mediach społecznościowych typu Facebook, Twitter, czy YouTube.
– Od jakiegoś czasu realizujemy dla naszych klientów działania promocyjne wykorzystując social media i zauważyliśmy, że przynoszą one pozytywny skutek. Dodatkowo widzimy, że zapotrzebowanie na tego typu akcje jest
duże, stąd też narodził się pomysł stworzenia wyspecjalizowanego działu i jednocześnie brandu PoProstu.Net. Zaangażowaliśmy do niego osoby doskonale czujące ten kawałek internetowego tortu i rozumiejące jego specyfikę – tłumaczy Maciej Żmijewski, Prezes Zarządu Grupy AMP Media.
Zadaniem Poprostu.Net jest budowanie i realizacja strategii obecności marek w social media, poprzez skuteczną komunikację i działania promocyjne. Osobą kierującą działem jest Marcin Jurczyński.
– Najważniejszym elementem działań w mediach społecznościowych jest atrakcyjny dialog. Wprowadzenie marki do serwisu to pierwszy i tak naprawdę najłatwiejszy krok. Kluczem do sukcesu jest natomiast wciągnięcie w społeczność marki jak najwięcej osób i utrzymywanie z tą grupą stałego kontaktu. Takie działania prowadzą bezpośrednio do celu, a jest nim dla nas mierzalny efekt – tłumaczy Marcin Jurczyński.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.