PoProstu.Net – nowy dział Grupy AMP Media

Opublikowano: 11 sierpnia 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Grupa AMP Media wprowadza na rynek swoją nową markę PoProstu.Net. To jednocześnie dział agencji zajmujący się obsługą klientów w zakresie social media.

Dział social media PoProstu.Net powstał w odpowiedzi na duże i stale rosnące zainteresowanie wielu firm obecnością ich marek w mediach społecznościowych typu Facebook, Twitter, czy YouTube.

– Od jakiegoś czasu realizujemy dla naszych klientów działania promocyjne wykorzystując social media i zauważyliśmy, że przynoszą one pozytywny skutek. Dodatkowo widzimy, że zapotrzebowanie na tego typu akcje jest
duże, stąd też narodził się pomysł stworzenia wyspecjalizowanego działu i jednocześnie brandu PoProstu.Net. Zaangażowaliśmy do niego osoby doskonale czujące ten  kawałek internetowego tortu i rozumiejące jego specyfikę – tłumaczy Maciej Żmijewski,  Prezes Zarządu Grupy AMP Media.

PoProstu.Net - nowy dział Grupy AMP Media 1
rys. Poprostu.Net

Zadaniem Poprostu.Net jest budowanie i realizacja strategii obecności marek w social media, poprzez skuteczną komunikację i działania promocyjne.  Osobą kierującą działem jest Marcin Jurczyński.

– Najważniejszym elementem działań w mediach społecznościowych jest atrakcyjny dialog. Wprowadzenie marki do serwisu to pierwszy i tak naprawdę najłatwiejszy krok. Kluczem do sukcesu jest natomiast wciągnięcie w społeczność marki jak najwięcej osób i utrzymywanie z tą grupą stałego kontaktu. Takie działania prowadzą bezpośrednio do celu, a jest nim dla nas mierzalny efekt – tłumaczy Marcin Jurczyński.

Hanna LaskowskaPoProstu.Net – nowy dział Grupy AMP Media

Podziel się!

O autorze

hania