Ruszyła Opiniarka.pl – platforma porównująca opinie o produktach dostępnych w sklepach internetowych. Autorem tego rozwiązania jest AMP Media, agencja specjalizująca się w działaniach e-commerce.
Opiniarka.pl to nie tylko źródło postrzegania preferencji konsumenckich, bezstronnych porad i dogłębnych statystyk produktowych, to przede wszystkim bogata baza opinii użytkowników. Głównym motorem uruchomienia Opiniarka.pl stał się ciągle rosnący popyt na zakupy w Internecie i potrzebę posiadania przez konsumentów rzetelnych i obiektywnych informacji o dostępnych na rynku produktach.
Twórcy pomysłu zapewniają, że Opiniarka.pl jest pomocną wskazówką dla wszystkich użytkowników przymierzających się do zakupu konkretnego produktu lub usługi. Jednocześnie umożliwia łatwy dostęp do wybranych sklepów, dzięki czemu użytkownik może bezpośrednio złożyć zamówienie. Opiniarka.pl ma prostą, uporządkowaną strukturę (pogrupowanie produktów w konkretne kategorie) i domyślą nawigację, co pomaga użytkownikowi w szybkim poruszaniu się po serwisie.
– Bazując na doświadczeniu oraz wiedzy z zakresu e-commerce, udało nam się poznać oczekiwania internautów. Zauważyliśmy rosnące zapotrzebowanie na rzetelną i precyzyjną informację. Postanowiliśmy wykorzystać tę wiedzę w przydatny sposób, tworząc nową platformę opinii. Opiniarka.pl – dostępna obecnie w wersji beta – funkcjonuje w oparciu o oferty naszych stałych klientów. Oczywiście najbliższe plany przewidują poszerzenie zawartości Opiniarka.pl. Dlatego też zachęcamy firmy do kontaktowania się z nami w tej sprawie – mówi Monika Grzesik, Dyrektor Zarządzający AMP Media.
Opiniarka.pl ma mieć charakter wielopłaszczyznowy i być miejscem atrakcyjnym zarówno dla użytkowników (konsumentów), jak i sprzedawców oraz reklamodawców, dla których ma ona stać się miejscem do wypromowania swoich produktów/usług. Użytkownicy w swoich decyzjach konsumenckich mają zapewnioną bezstronność, obiektywizm i profesjonalizm zamieszczonych opinii. Sprzedawcy udostępniają Opiniarka.pl cały asortyment wraz ze szczegółową informacją o produkcie i możliwością złożenia zamówienia bezpośrednio w ich sklepie. Tym samym zyskują kolejny kanał dystrybucji swoich produktów, co w efekcie może przełożyć się na lepsze wyniki sprzedaży. Natomiast reklamodawcy uzyskują cel swojego działania – zwiększenie świadomości marki dzięki umieszczaniu swoich ofert w specjalnie wyznaczonych, skutecznych miejscach reklamowych.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!