Portal społecznościowy Grono.net wprowadził nową funkcję, napisaną przez samych użytkowników. Aplikacja umożliwia Gronowiczom porównanie cen różnych produktów. Alletrendy bazują na monitoringu aukcji zakończonych sprzedażą. Skorzystać z nich może każdy zarejestrowany user serwisu.
Alletrendy to kolejny serwis, który przygotował swoją propozycję specjalnie z myślą o Gronowiczach. Aplikacja skierowana jest głównie do społeczności użytkowników aukcji internetowych. Dzięki porównywarce, kupujący mają możliwość poznania rzeczywistej wartości przedmiotu wystawionego na aukcji – trudno bowiem uzyskać taką informację od samego sprzedawcy. Sprzedawca, korzystając z Alletrendów, dowiaduje się czy zaproponowana przez niego cena produktu nie jest zaniżona, lub zbyt wygórowana.
– Aplikacja bazuje na historycznych aukcjach internetowych. Co ważne, porównuje ze sobą ceny przedmiotów zarówno wystawionych na licytację, jak również tych sprzedawanych w sklepach internetowych, sugerując tym samym najlepsze miejsce do nabycia produktu – tłumaczy Paweł Kowalczyk, autor nowej funkcjonalności na Gronie.
Celem aplikacji jest dostarczenie użytkownikowi jak najbardziej rzetelnej informacji na temat ceny rynkowej określonego produktu. Na bieżąco monitorowane są transakcje w określonych kategoriach: fotografia, RTV i AGD, telefony i akcesoria, komputery, biżuteria i zegarki, sport i turystyka. Jeśli internauta nie znajdzie wśród nich interesującej go kategorii może skontaktować się z administratorami, baza jest bowiem ciągle uzupełniana. Informacje na temat osób biorących udział w aukcjach nie są gromadzone przez serwis.
– Powoli zarysowuje się tendencja tworzenia przez zewnętrzne serwisy internetowe wersji z myślą o użytkownikach Grona. Na naszym portalu pojawiają się one w postaci nowych funkcji, zamieszczonych w menu głównym. By skorzystać z wprowadzonej aplikacji wystarczy ją zaakceptować – mówi Wojtek Sobczuk, współtwórca Grono.net.
Nowa aplikacja dostępna jest dla Gronowiczów pod adresem: http://grono.net/dev/app/alletrendy/. Na stronie znaleźć można m.in. informacje na temat najbardziej popularnych produktów, ze wskazaniem przedziałów cenowych w jakich występują w sklepach internetowych oraz uśrednionej ceny na aukcjach internetowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.