AOL konsekwentnie rozbudowuje swój portfel serwisów społecznościowych. Najnowszy nabytek amerykańskiego portalu to Socialthing – podała Ars Technica.
Socialthing ma wejść w skład odrębnego pionu korporacji, w którym znajdują się już takie witryny oraz usługi jak Bebo, AIM, ICQ, Goowy i Yedda. Przejęcie kolejnego projektu – na dodatek nadal znajdującego się w zamkniętej fazie beta – świadczy o tym, że AOL bardzo poważnie podchodzi do rywalizacji w segmencie serwisów społecznościowych.
Nowy nabytek amerykańskiego portalu jest zaliczany do tak zwanych usług lifestreamingowych. Dzięki Socialthing użytkownicy mogą relacjonować innym ludziom to, co aktualnie robią – zarówno w sieci, jak i w „realu”. Podobną funkcję AOL dodało w lipcu do komunikatora AIM.
Portal stara się udowodnić swojemu właścicielowi, koncernowi Time Warner, że potrafi rywalizować z innymi gigantami Web 2.0. Już od kilku miesięcy wśród blogerów krążą plotki na temat szybkiej sprzedaży AOL. W najlepszym wypadku Warner zmieni swoją decyzję. W najgorszym i tak pozbędzie się serwisu, ale uzyska wyższą cenę.
Źródło: ArsTechnica
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.