Portal Gazeta.pl uruchomił serwis towarzyski CafeGazeta (cafegazeta.pl). Użytkownicy serwisu mogą publikować tu swoje anonse, poznawać innych ludzi, umawiać się na randki i spotkania.
CafeGazeta różni się od serwisów towarzyskich istniejących dotąd na polskim rynku.Serwis jest przeznaczony przede wszystkim do internautów dorosłych, lepiej wykształconych, zgodnie z wizerunkiem i profilem użytkowników portalu Gazeta.pl. Żeby korzystać z CafeGazeta internauci muszą mieć co najmniej 18 lat. Pytania w formularzu rejestracji pozwalają użytkownikom napisać bardzo dużo o swoich zainteresowaniach, pasjach, ideałach.
– O jakości serwisów towarzyskich i randkowych decydują przede wszystkim ich użytkownicy – mówi Paweł Wujec, szef redakcji portalu Gazeta.pl. – Zależy nam na zbudowaniu wyjątkowego miejsca, w którym będzie można poznać naprawdę interesujących ludzi. Chcemy wyróżniać się na tle innych serwisów randkowych w polskim internecie.
Na razie CafeGazeta działa w wersji testowej. Serwis jest już jednak w pełni funkcjonalny. W czasie tygodnia pierwszych publicznych prób, z możliwości serwisu skorzystało blisko 100 osób, choć strony nigdzie nie były reklamowane.
– Chcemy zobaczyć jak nasi użytkownicy zareagują na CafeGazeta i na podstawie ich uwag postaramy się poprawić serwis. Bardzo cieszy nas, że pierwsze komentarze są pozytywne – mówi projektant serwisu Tomasz Bienias.
Kampania promocyjna CafeGazeta przewidziana jest na wiosnę.
Wszystkie funkcje serwisu są na razie bezpłatne, ale docelowo przewidziane jest wprowadzenie płatności.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.