Piątego kwietnia br. Internet Obywatelski zakończył drugą edycję akcji Poseł on-line. Podobnie jak pierwsza, przeprowadzona w marcu 2002 r., polegała ona na rozesłaniu listów elektronicznych do wszystkich 460 posłów. Pierwsze listy wysłane zostały 15 marca 2003 r., drugie listy 26 marca. Na odpowiedzi czekano tym razem aż do 5 kwietnia – a więc dłużej, niż rok temu, bo aż 3 tygodnie.
Podczas ubiegłorocznej akcji w marcu 2002 r. łącznie na oba listy otrzymano tylko 61 odpowiedzi – formę kontaktu elektronicznego potraktowało wtedy poważnie tylko 13,3 proc posłów na Sejm
Druga akcja pokazała pewną zmianę w korzystaniu przez posłów z Internetu jako środka łączności z obywatelami. Obecnie otrzymano łącznie ponad dwa razy więcej odpowiedzi, niż rok temu: 157. Oznacza to, że odpowiedziało 34,1 proc. posłów na Sejm.
Warto zauważyć, że 79 odpowiedzi (ponad 50 proc.) otrzymano w ciągu pierwszych trzech dni po wysyłce pierwszego listu. Drugi szczyt odnotowano 2 dni po wysłaniu listu przypominającego o akcji (24 odpowiedzi).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.