Piątego kwietnia br. Internet Obywatelski zakończył drugą edycję akcji Poseł on-line. Podobnie jak pierwsza, przeprowadzona w marcu 2002 r., polegała ona na rozesłaniu listów elektronicznych do wszystkich 460 posłów. Pierwsze listy wysłane zostały 15 marca 2003 r., drugie listy 26 marca. Na odpowiedzi czekano tym razem aż do 5 kwietnia – a więc dłużej, niż rok temu, bo aż 3 tygodnie.
Podczas ubiegłorocznej akcji w marcu 2002 r. łącznie na oba listy otrzymano tylko 61 odpowiedzi – formę kontaktu elektronicznego potraktowało wtedy poważnie tylko 13,3 proc posłów na Sejm
Druga akcja pokazała pewną zmianę w korzystaniu przez posłów z Internetu jako środka łączności z obywatelami. Obecnie otrzymano łącznie ponad dwa razy więcej odpowiedzi, niż rok temu: 157. Oznacza to, że odpowiedziało 34,1 proc. posłów na Sejm.
Warto zauważyć, że 79 odpowiedzi (ponad 50 proc.) otrzymano w ciągu pierwszych trzech dni po wysyłce pierwszego listu. Drugi szczyt odnotowano 2 dni po wysłaniu listu przypominającego o akcji (24 odpowiedzi).
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.