Rusza potrójna promocja Nagłosu skierowana zarówno do obecnych, jak i przyszłych użytkowników. Osoby, które do tej pory nie skorzystały z telefonii internetowej dostępnej w Gadu-Gadu, będą mogły wykonać darmowe połączenia pozwalające nawet na kilkanaście minut rozmowy.
Przygotowano atrakcyjne promocje również dla osób już korzystających z telefonii internetowej.
Użytkownicy, którzy nie posiadają jeszcze doładowanego konta w Nagłosie i chcą przetestować usługę, wystarczy, że wybiorą połączenie – usłyszą wtedy w słuchawce specjalny komunikat informujący o promocji, po czym ich konto zostanie automatycznie doładowane.
Brak komunikatu oznaczać będzie wyczerpanie puli darmowych minut, oznaczające zakończenie promocji. Ważność promocyjnego konta wynosi miesiąc. Promocja „darmowe połączenia” dotyczy numerów GG utworzonych przed 13 lipca.
Przygotowano również promocje dla użytkowników przebywających w Anglii i Irlandii, którzy mogą teraz dzwonić do Polski w promocyjnych wakacyjnych cenach (0,34 zł netto za minutę połączenia na numer telefonu komórkowego i 0,04 zł na numer telefonu stacjonarnego).
Kolejną promocją, pozwalającą na znaczące obniżenie kosztów rozmów są doładowania promocyjnie, dzięki którym każde opłacone doładowanie jest automatycznie zwiększane o darmowe 20% wartości kwoty brutto!
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.