Powstał expovortal.com – dziennik targowy

Opublikowano: 12 maja 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Uruchomiona została pełna wersja dziennika targowego – www.expovortal.com. Expovortal.com to nowatorski projekt w całości poświęcony wyłącznie branży targowej.

Codziennie publikowanych jest kilkadziesiąt informacji dotyczących targów i wystawiennictwa, zapowiedzi i podsumowania targów, relacje z najważniejszych imprez targowych, wywiady dotyczące rynku targowego z uznanymi i cenionymi osobowościami, poradniki i informatory na temat wystawiennictwa.

– Naszym celem jest rzetelne przedstawienie informacji na temat targów i branży wystawienniczej – mówi Marcin Kaczmarek – redaktor naczelny dziennika targowego. – Na polskim rynku działa ponad 100 organizatorów targów, przygotowywanych jest kilkaset imprez, w których uczestniczy kilkadziesiąt tysięcy przedsiębiorców. Chcemy by wszyscy oni mogli znaleźć u nas najważniejsze i aktualne informacje.

Dziennik Targowy udostępnił wyszukiwarkę imprez targowych z funkcją porównania zamieszczonych w bazie imprez targowych oraz kontaktem do organizatorów. Wyszukiwarka jest ciągle uaktualniana o nowe imprezy, jednak już dziś jest w niej ponad pół tysiąca targów.

Tworząc „dziennik”, zdajemy sobie sprawę, że dla wystawców nie tylko ważne są wiadomości o samej imprezie, lecz także informacje o przygotowaniu do targów – mówi Kaczmarek. – Stąd nasz pomysł na stworzenie poradnika wystawcy. Oprócz tekstów na temat stoisk, personelu i targowego Know How użytkownicy serwisu mogą również skorzystać z porad specjalistów, którzy na ich pytania odpowiedzą drogą elektroniczną.

Przygotowaniem przeglądu mediów z branży targowej zajmuję się firma Media Explorer, oferująca usługi w zakresie kompleksowego monitoringu mediów.

„Współpraca z expovortal.com to dla nas nowe doświadczenie. Cieszymy się bardzo, że możemy wesprzeć tak ciekawy i nowatorski projekt.. Dołożymy wszelkich starań, aby monitoring mediów, a właściwie całej branży targowej był prowadzony na najwyższym poziomie.” – twierdzi Piotr Harwas Wiceprezes Media Explorer.

W dzienniku targowym znaleźć można także informator targowy, który zawiera informacje m.in. o dofinasowanowaniu imprez, europejskiej komunikacji, miastach targowych, prasie branżowej czy instytucjach i stowarzyszeniach. W serwisie wyodrębniono także dział dotyczący światowych rynków targowych oraz dział „Wokół targów” z targowymi ciekawostkami, wspomnieniami historii targów i pamiątkami.

www.expovortal.com

Sylwester KozakPowstał expovortal.com – dziennik targowy

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.