Od poniedziałku 17 maja pod adresem szkolenia.infor.pl działa nowa strona Centrum Edukacji Gospodarczej INFOR Training. Zastąpiła ona starą witrynę, od której różni się layoutem oraz nowymi narzędziami, które ułatwiają klientom przeglądanie oferty szkoleniowej, a pracownikom Centrum administrowanie danymi.
Centrum Edukacji Gospodarczej INFOR Training jest częścią Grupy Wydawniczej INFOR (właściciela portalu INFOR.pl oraz wydawcy „Gazety Prawnej”) i działa na rynku od 8 lat. Prowadzi szkolenia otwarte i szkolenia dla firm, organizuje targi, konferencje i kongresy, a także usługi konsultacyjno-doradcze. Rocznie ze szkoleń Centrum korzysta kilkanaście tysięcy osób. Klientami INFOR Training są m.in. firmy: Commercial Union Polska, GlaxoSmithKline Pharmaceuticals S.A., PKO BP S.A. Bankowy Dom Maklerski.
Na nowej stronie znajdują się:
informacje o wszystkich kursach oferowanych przez Centrum,
formularz zgłoszenia na szkolenie – udogodnieniem dla kursantów jest automatyczne wypełnianie pól terminu, tematu, miejsca szkolenia i jego ceny,
szczegółowe programy szkoleń z możliwością ich wydruku,
formularz subskrypcji biuletynu informacyjnego.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.