14 listopada odbyło się założycielskie spotkanie International Association of Microsoft Certified Partners w Polsce (IAMCP). To międzynarodowa instytucja grupująca firmy posiadające status Microsoft Registered Partner, Microsoft Certified Partner i Microsoft Gold Certified Partner.
Polski oddział stowarzyszenia powołali przedstawiciele firm: Bonair SA, Centrum Informatyki ZETO Białystok, FiM Consulting, InsERT, IT.integro, IT Piast, Mercus Serwis i TTS Company. Zgodnie z zasadami stowarzyszenia (Code of Ethics) oraz deklaracją współpracy powołano Komitet Założycielski reprezentowany przez Błażeja Kotełko (InsERT), Piotra Sulgostowskiego (TTS Company) i Andrzeja Wach (Bonair SA).
Celem stowarzyszenia w Polsce jest wzajemna współpraca w rozwoju firm partnerskich, prowadzenie wspólnej polityki informacyjnej i zdynamizowanie działań biznesowych.
Światowe IAMCP powstało w 1994 r. i jest obecnie liczącym się partnerem Microsoft w prowadzonych działaniach marketingowych, szkoleniowych i badawczych. Wspiera swoich członków w zakresie prawa, marketingu, finansów, zasobów ludzkich i in. Uczestnictwo w pracach IAMCP jest potwierdzeniem wysokiego statusu jej członków wśród firm współpracujących z Microsoft.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.