Portal Praca.pl rusza z kampanią informacyjno-poradnikową na temat CV. Nazwa kampanii przewrotnie brzmi „Rozbieramy CV”, co ma wskazywać na to, że w poradnikach ekspertów każdy element CV zostanie niemal rozebrany na czynniki pierwsze.
– Polacy nie potrafią redagować tego dokumentu i nawet jeśli znajdują szablony bądź wskazówki w internecie, kończy się to na bezmyślnym ich kopiowaniu, chcemy pokazać „raz a dobrze” jak powinny wyglądać poszczególne elementy CV, zarówno ludziom doświadczonym zawodowo, jak i początkującym, którzy szukają pierwszej pracy. Chcemy stworzyć coś w rodzaju nieformalnej szkoły, gdzie swoje pierwsze kroki w planowaniu kariery stawiają nasi użytkownicy – mówi Krzysztof Kirejczyk, prezes Portalu Praca.pl.
Docelowo właśnie taką funkcję ma spełnić kampania, przygotowana przez ekspertów serwisu. Dzięki dobrze przygotowanym aplikacjom pracodawcy mogą szybciej przeprowadzić proces rekrutacyjny, a kandydaci wzmocnić pozycję w wyścigu o posadę. Kampania będzie trwała od lutego do grudnia 2010 roku.
Całość będzie miała charakter edukacyjnej zabawy, bo oprócz pojawiających się newsów i poradników, pokazujących poszczególne moduły CV, gdzie będą doradzać nie tylko fachowcy ds. planowania kariery, ale i projektanci mody, psychologowie, graficy, specjaliści ds. kreowania wizerunku, portal zaplanował konkursy, którym będzie towarzyszyła pewna rysunkowa postać.
Nazwa kampanii przewrotnie brzmi „Rozbieramy CV”, co ma wskazywać na to, że w poradnikach ekspertów każdy element CV zostanie niemal rozebrany na czynniki pierwsze.
– Twarzą kampanii będzie rysunkowa postać dziewczyny, z której uczyniliśmy bohaterkę banera promującego projekt. Dziewczyna pisze swoje CV i równocześnie traci kolejne elementy garderoby, na ostatnim slajdzie jest już przykryta tylko kartką, na której redagowała swoje podanie o pracę. Niestety tak to już jest, że po napisaniu CV bez wiedzy jak to zrobić dobrze – niemal obnażamy się i uwypuklamy swój brak kompetencji – opowiada Aleksandra Ślifirska, z biura prasowego Praca.pl.
Zdaniem Kirejczyka, prezesa Portalu Praca.pl, CV to odzwierciedlenie nas samych. Każdy jego punkt świadczy o nas jako o osobach, naszych kompetencjach, umiejętnościach, to rodzaj reklamy naszej osobowości, ważne, aby Polacy wiedzieli jak pisać jeden z najważniejszych dokumentów w ich życiu. Chcemy, aby ludzie robili to umiejętnie i pamiętali o celu – komentuje Krzysztof Kirejczyk, prezes Portalu Praca.pl.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.