Firma badawcza Gemius SA udostępniła w sieci nowy serwis: blog.gemius.pl. Internetowy dziennik, pisany przez pracowników, to miejsce prezentacji eksperckich opinii, wyników badań i ciekawostek na temat rozwoju rynku internetowego.
Blog firmy Gemius SA, lidera i prekursora w dziedzinie badań internetu w Europie Środkowo-Wschodniej, jest skierowany do wszystkich zainteresowanych rozwojem branży internetowej. Na stronie blog.gemius.pl, pracownicy firmy – zespół ekspertów z różnych dziedzin – przedstawiają najnowsze wyniki badań oraz dzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat zjawisk widocznych w polskiej sieci.
Jednym z etapów konsekwentnie realizowanej przez Gemius SA strategii, tak na rynku polskim jak i na rynkach zagranicznych, jest popularyzacja internetu. Na łamach bloga internauci znajdą wiele informacji dotyczących badań realizowanych przez Gemius, tutaj także pojawią się wiadomości o wydarzeniach ważnych dla firmy oraz autorskie komentarze na temat rozwoju rynku internetowego w Polsce i poza jej granicami.
Blog oferuje wiele przyjaznych użytkownikom rozwiązań. Dzięki opcji Napisz do autora goście serwisu będą mogli wysłać list bezpośrednio do nadawcy wiadomości – podzielić się swoimi wrażeniami, zadać pytanie lub skomentować aktualnie czytany materiał. Tych, którzy chcą na bieżąco otrzymywać informacje publikowane na blogu, niewątpliwie zainteresuje możliwość subskrypcji kanału RSS. Dodatkowo – w sekcji Wykres tygodnia – najciekawsze wyniki badań zostaną przedstawione w czytelnej i atrakcyjnej graficznie formie.
Otwarcie bloga firmy Gemius SA nastąpiło 25 maja o godzinie 10:00. Pierwszą wiadomość, inaugurującą działalność serwisu, dodał Piotr Ejdys, Prezes Zarządu Gemius SA.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.