Z okazji 10 lecia CNEB.pl zorganizowana zostanie III Konferencji CzasNaE-Biznes. Praktycy z wieloletnim doświadczeniem pokażą, jak zrobić e-biznes przynoszący pieniądze.
Wiele jest konferencji poświęconych technologiom internetowym, start-upom i technikom marketingowym. Ale cała ta wiedza o tworzeniu, projektowaniu, a nawet promowaniu serwisów internetowych może okazać się bezużyteczna, jeśli nie uda nam się zamienić tych wspaniałych, funkcjonalnych i popularnych stron na pieniądze, przekonują organizatorzy.
Do przedsiębiorców i osób planujących e-biznes docierają głównie informacje o tym, jak się wypozycjonować, jak zrobić użyteczną stronę, jak zaprojektować grafikę, jak się reklamować itd. To ważne elementy e-biznesu, ale zapomina się o tym, że w każdym biznesie, nawet tym internetowym, sukcesu nie da się osiągnąć i utrzymać bez partnerów, bez zespołu, bez strategii i, w końcu, bez zysków. Dlatego na tej Konferencji będziemy mówili właśnie o tych często pomijanych elementach – mówi Piotr Majewski, organizator konferencji.
Wśród prelegentów konferencji znaleźli się m.in.:
- Paweł Fornalski – współtwórca wartego 30 mln IAI-Shop.com (od 2009 r. NewConnect), opowie o wchodzeniu z biznesem na giełdę;
- Krzysztof Jarecki – od lat związany z e-mail marktingiem, współtwórca ExpertSender; opowie o budowaniu sieci partnerów biznesowych;
- Marcin Matuszewski – twórca franchisingu szkoleniowego Intelektualnie.pl, opowie o wprowadzania procedur do biznesu i budowie franchisingu;
- Piotr Michalak – twórca agencji Ententa.pl specjalizującą się w copywritingu, opowie o strategicznym działaniu w biznesie;
- dr Dariusz Świerk – trener sprzedaży, były strateg marketingowy WP.pl; opowie o odpowiednim wyborze i wdrażaniu strategii sprzedażowych.
Dodatkowo Filip Nowicki, współtwórca i prezes przez pięć lat Wiedza i Praktyka S.A (80 mln obrotu w 2009 roku), opowie o wchodzenia na nowe, nieznane rynki, a Piotr Majewski opowie o strategii błyskawicznego zwiększania sprzedaży.
Konferencja odbędzie się 18 września w Auli Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej. e-biznes.pl jest patronem medialnym wydarzenia. A dla naszych Czytelników przygotowano niespodziankę – 20 proc. zniżki dostępnej przez specjalną stronę http://www.KonferencjaCNEB.pl/rejestracja/ebiznespl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.