Praktycy opowiedzą, jak zarabiać na e-biznesie

Opublikowano: 14 września 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Z okazji 10 lecia CNEB.pl zorganizowana zostanie III Konferencji CzasNaE-Biznes. Praktycy z wieloletnim doświadczeniem pokażą, jak zrobić e-biznes przynoszący pieniądze.

Wiele jest konferencji poświęconych technologiom internetowym, start-upom i technikom marketingowym. Ale cała ta wiedza o tworzeniu, projektowaniu, a nawet promowaniu serwisów internetowych może okazać się bezużyteczna, jeśli nie uda nam się zamienić tych wspaniałych, funkcjonalnych i popularnych stron na pieniądze, przekonują organizatorzy.

Praktycy opowiedzą, jak zarabiać na e-biznesie 1Do przedsiębiorców i osób planujących e-biznes docierają głównie informacje o tym, jak się wypozycjonować, jak zrobić użyteczną stronę, jak zaprojektować grafikę, jak się reklamować itd. To ważne elementy e-biznesu, ale zapomina się o tym, że w każdym biznesie, nawet tym internetowym, sukcesu nie da się osiągnąć i utrzymać bez partnerów, bez zespołu, bez strategii i, w końcu, bez zysków. Dlatego na tej Konferencji będziemy mówili właśnie o tych często pomijanych elementach – mówi Piotr Majewski, organizator konferencji.

Wśród prelegentów konferencji znaleźli się m.in.:

  • Paweł Fornalski – współtwórca wartego 30 mln IAI-Shop.com (od 2009 r. NewConnect), opowie o wchodzeniu z biznesem na giełdę;
  • Krzysztof Jarecki – od lat związany z e-mail marktingiem, współtwórca ExpertSender; opowie o budowaniu sieci partnerów biznesowych;
  • Marcin Matuszewski – twórca franchisingu szkoleniowego Intelektualnie.pl, opowie o wprowadzania procedur do biznesu i budowie franchisingu;
  • Piotr Michalak – twórca agencji Ententa.pl specjalizującą się w copywritingu, opowie o strategicznym działaniu w biznesie;
  • dr Dariusz Świerk – trener sprzedaży, były strateg marketingowy WP.pl; opowie o odpowiednim wyborze i wdrażaniu strategii sprzedażowych.

Dodatkowo Filip Nowicki, współtwórca i prezes przez pięć lat Wiedza i Praktyka S.A (80 mln obrotu w 2009 roku), opowie o wchodzenia na nowe, nieznane rynki, a Piotr Majewski opowie o strategii błyskawicznego zwiększania sprzedaży.

Konferencja odbędzie się 18 września w Auli Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej. e-biznes.pl jest patronem medialnym wydarzenia. A dla naszych Czytelników przygotowano niespodziankę – 20 proc. zniżki dostępnej przez specjalną stronę http://www.KonferencjaCNEB.pl/rejestracja/ebiznespl.

Dawid ZarazińskiPraktycy opowiedzą, jak zarabiać na e-biznesie

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.