Zaczyna się III edycja konkursu public relations ’PRaktykuj za granicą’. W projekcie Instytutu Monitorowania Mediów mogą wziąć udział studenci kierunków związanych z PR i komunikacją. Nagrodami dla twórców najlepszych strategii komunikacyjnych dla Amnesty International są staże w europejskich biurach agencji PR Fleishman-Hillard w Londynie, Dublinie i Brukseli.
6 lutego 2006 roku rozpoczęła się trzecia edycja konkursu public relations 'PRaktykuj za granicą’, organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów.
Mogą w nim uczestniczyć studenci kierunków związanych z PR i komunikacją społeczną. Ich zadaniem będzie stworzenie projektu strategii komunikacyjnej dla projektów Amnesty International – dla projektu edukacyjnego Amnesty International PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA – DZIAŁANIE oraz strategii komunikacji dla polskiej sekcji Amnesty International. Na najlepszych czekają trzy staże w biurach agencji PR Fleishman-Hillard w Londynie, Dublinie i Brukseli. Przeloty do miejsc odbywania praktyk ufundowały linie Centralwings, a nagrody pieniężne zapewnia organizator konkursu, IMM.
Głównym celem trzeciej edycji konkursu public relations 'PRaktykuj za granicą’ jest wsparcie Amnesty International i promowanie działań związanych z ochroną praw człowieka. Prace zostaną ocenione przez jury w składzie: Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR, Gerald Abramczyk, doradca ds. komunikacji strategicznej, dr Jacek Warchala, wykładowca Uniwersytetu Śląskiego, Mirella Panek, rzeczniczka Amnesty International i Anna Sanowska, Dyrektor Marketingu i PR Instytutu Monitorowania Mediów.
'PRaktykuj za granicą’ składa się z trzech etapów. W pierwszym, który potrwa do końca marca 2006, uczestnicy będą mogli rejestrować się i składać projekty prac. Rozstrzygnięcie 'PRaktykuj za granicą’ nastąpi w czerwcu 2006 roku.
Konkurs Instytutu Monitorowania Mediów wspiera patronatem Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Partnerami konkursu są organizacje studenckie AIESEC, AEGEE Gdańsk i AEGEE Lublin, imPRess i Progress,a także hotel Hyatt. Patroni medialni projektu to: Rzeczpospolita, Radio PiN, Press, PRoto.pl, Dlaczego, Semestr, Eurostudent i wortal Kariera.
http//www.instytut.com.pl/konkurs
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.