Prawo w działalności public relations i rzeczników prasowych

Opublikowano: 13 lutego 2010. Kategoria: Patronaty. Tagi: ,

Czas i miejsce: 3 marca 2010 roku, Warszawa

W obecnych czasach szybkość i możliwości rozpowszechniania informacji prasowych spowodowały konieczność wyposażenia spółek w narzędzia, które umożliwiają obronę w sytuacji działania na szkodę ich wizerunku i interesów.

Znajomość kluczowych zasad i narzędzi prawnych w tym zakresie jest zatem podstawowym gwarantem bezpieczeństwa dla prowadzonych działań medialnych oraz skutecznej obrony przed działaniami konkurencji na szkodę spółki i jej autorskich produktów.

Centrum Promocji Informatyki zaprasza do udziału w warsztatach podczas których dowiedzą się Państwo m. in.

  • Jaki jest zakres ochrony prawno-autorskiej?
  • Jakie są zasady wykorzystywania utworów chronionych prawem autorskim?
  • Jakie obowiązują normy rozpowszechniania informacji w działalności PR?
  • Jak chronić markę przed działaniem na jej szkodę?
  • Jakie są możliwości dochodzenia roszczeń?
  • Jakie stosować zasady, aby zabezpieczyć spółkę przed roszczeniami wobec własnej działalności PR?
  • Kiedy możemy żądać sprostowania prasowego?
  • Co możemy zrobić, gdy publikacje prasowe naruszają wizerunek i interes spółki?

Na warsztaty zapraszamy: Specjalistów ds. PR, Rzeczników Prasowych, Autorów, Specjalistów ds. Komunikacji Korporacyjnej, Dziennikarzy, Specjalistów ds. Marketingu, Brand Managerów, Członków Zarządu oraz wszystkich tych, którzy w swojej codziennej pracy odpowiadają za wizerunek medialny, a tym samym interes firmy.

Więcej informacji: www.centrumpr.com.pl/info_pr_rzecznicy.pdf

Kontakt z organizatorem: pr@cpi.com.pl

Dawid ZarazińskiPrawo w działalności public relations i rzeczników prasowych

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.