Portal Onet.pl rozszerza ofertę targetowania behawioralnego reklam. Dostępna dotąd propozycja profili behawioralnych tworzonych „na miarę”, czyli indywidualnie pod konkretną kampanię klienta, została wzbogacona o 11 predefiniowanych profili behawioralnych.
Przygotowanie profili predefiniowanych oparto na szczegółowej analizie zachowań internautów w portalu Onet.pl i innych serwisach Grupy Onet.pl SA. Do stworzenia nowej oferty posłużyły zapisywane w bazie danych informacje, jakie serwisy odwiedza użytkownik, jak długo i jak często, w jaki sposób z nich korzysta, a także jakie słowa kluczowe wpisuje w wyszukiwarce. Co więcej, dane te zostały rozszerzone o kryteria socjodemograficzne pochodzące z badań ankietowych.
Ze stworzonej w ten sposób bazy wybrano kryteria targetowania (zachowania i cechy użytkowników) najlepiej odpowiadające potrzebom reklamodawcy w przypadku konkretnych branż, produktów i usług. W ten sposób powstały profile opisujące użytkowników z takich grup, jak: Przedsiębiorcy SOHO (Sektor małych i średnich przedsiębiorstw), Inwestorzy, Automaniacy, Dbający o zdrowie, Uroda i moda, Głodni wiedzy, Kulinarni podróżnicy, Kinomani, Melomani, Podróżnicy oraz Telemobilni, czyli użytkownicy zainteresowani tematyką telefonii komórkowej i technologii mobilnych. W ofercie można znaleźć szczegółowe informacje na temat doboru kryteriów składających się na konkretny profil predefiniowany.
Targetowanie behawioralne jest szansą dla reklamodawców na dużo lepsze dopasowanie ich działań do rzeczywistych potrzeb internautów. Dzięki szczegółowej analizie zachowań użytkownika sieci możemy z dużo większym prawdopodobieństwem rozpoznać jego rzeczywiste potrzeby, a to pozwala na zaprezentowanie mu reklamy, która nie tylko nie będzie go irytować, ale będzie dla niego dodatkową wartością. Targetowanie behawioralne przekłada się na skuteczniejsze prowadzenie kampanii reklamowych w Internecie, niezależnie od tego, czy mają one charakter wizerunkowy, czy sprzedażowy – mówi Paweł Korzeniowski, Product Manager w Onet.pl
Na zachodnich rynkach wydatki na reklamę targetowaną behawioralnie rosną bardzo dynamicznie. Według prognoz firmy eMarketer wartość rynku reklamy behawioralnej w USA sięgnie w tym roku 1 mld dol., w przyszłym roku 1,65 mld dol. a w 2010 już 2,6 mld dol. (raport „Behavioral Targeting: Advertising Gets Personal, czerwiec 2007).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.