Podczas zbliżającej się olimpiady w Londynie wolontariusze, którzy będą pomagać przy organizacji wydarzenia, zmuszeni będą do ograniczenia swojej aktywności w mediach społecznościowych takich jak Facebook lub Twitter.
Komitet Organizacyjny ogłosił, że 70 tys. ochotników nie będzie mogło swobodnie wysyłać wpisów i zdjęć na temat wykonywanych zadań, spotkanych sportowców czy VIP-ów. Informacje wolontariuszy, mające bezpośredni związek z wydarzeniami w Londynie, podawane będą do wiadomości publicznej po akceptacji organizatorów.
Rozumiemy, że wielu naszych wolontariuszy będzie chciało wykorzystać media społecznościowe do podzielenia się swoimi doświadczeniami ze znajomymi i rodziną. Jest jednak standardem, że taka organizacja jak Komitet Organizacyjny, poucza swoich współpracowników w jaki sposób mają oni kontaktować się z mediami. Chodzi tu przede wszystkim o bezpieczeństwo organizatorów i uczestników olimpiady – powiedział rzecznik Komitetu Organizacyjnego olimpiady.
Cała sytuacja może przypominać trochę wydarzenia związane z poprzednimi igrzyskami w Pekinie, gdzie informacje w mediach społecznościowych dotyczące olimpiady były blokowane przez władze chińskie. Jednakże tamte ograniczenia służyły zupełnie innym celom.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.