Naprawdę wierzyłem w poszukiwanie nowych rozwiązań dystrybucji mojej muzyki. Ale internet kompletnie się skończył – przekonuje Prince, legenda muzyki pop.
W wywiadzie udzielonym Daily Mirror, 52-letni ekscentryczny artysta zdradza swój stosunek do internetu i nowinek technologicznych. Twierdzi, że nie widzi powodu, dla którego miałby przekazywać swoją muzykę takim pośrednikom jak iTunes, czy eMusic. Pokazuje również swój sceptyczny stosunek do sieci.
Internet kompletnie się skończył – mówi Prince. – Internet jest jak MTV. W pewnym okresie MTV było odjazdowe, ale nagle stało się przestarzałe – dodaje.
To nie pierwsze krytyczne wobec sieci zachowanie artysty. W 2007 roku Prince prowadził batalię z serwisami takimi jak YouTube, The Pirate Bay, czy eBay, które pozwalają na wykorzystywanie jego utworów przez swych użytkowników. Odmówił również współpracy z serwisami, w których wymiana jest legalna, takimi jak wspomniane już iTunes, czy eMusic.
Prince jest również jednym z niewielu artystów, który postanowił zamknąć swoją oficjalną stronę internetową. Przekonuje jednocześnie, że „cyfrowe gadżety nie są dobre, bo wypełniają głowy liczbami”.
Najnowszy album Prince’a (20TEN) zostanie dołączony do szeregu tytułów prasowych w Europie.
Czy to tylko wypowiedź przygasłej już nieco gwiazdy pop, czy raczej Prince wnosi coś ciekawego do dyskusji o internecie, a zwłaszcza w kontekście elektronicznej dystrybucji muzyki? Jakie jest Państwa zdanie?
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.