Zakończyła się pierwsza edycja Multigry dla mediów, zorganizowanej przez MultiBank. Pierwsze miejsce z wynikiem 18,1% zajęła redakcja serwisu PRnews.pl, drugie Bankier.pl, a trzecie miejsce gazeta Super Express. W okresie niespełna miesiąca czasu inwestując kwotę 5000 multi najlepsi inwestorzy uzyskali stopę zwrotu na poziomie 16%-18%. Zwycięskie redakcje przekazały nagrody wybranym przez siebie domom dziecka.
Pierwsza edycja Multigry dla mediów odbywała się w dniach od 21.11.03 do 15.12.03. Na starcie każdy zespół redakcyjny otrzymał kwotę 5000 multi, którą należało inwestować tak, aby uzyskać jak najlepszy wynik. Posiadane środki można było zainwestować w lokaty lub jednostki uczestnictwa siedmiu Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych: TFI Skarbiec, GTFI, TFI SEB, TFI Bank Handlowego SA, TFI PZU, Warta TFI, CAIB. Redakcje, które zajęły pierwsze trzy miejsca w Multigrze, mogły przeznaczyć środki zebrane na koncie w czasie gry na potrzeby wybranych przez siebie domów dziecka. Jednostki multi, w których była przeprowadzana gra zostały przeliczone na złote po kursie 1 multi = 1 złoty. W roku 2004 MultiBank planuje nową, otwartą edycję MultiGry dla wszystkich osób, które chcą nauczyć się oszczędzać z wykorzystaniem nie tylko lokat, ale również funduszy inwestycyjnych.
W Multigrze wzięło udział 19 redakcji mediów elektronicznych i papierowych: Gazety Wyborczej, Pulsu Biznesu, Super Expressu, Profitu, Gazety Bankowej, Gazety Ubezpieczeniowej, Polityki, Businessman Magazine, Gazety Olsztyńskiej, Kuriera Szczecińskiego, Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Money.pl, Bankier.pl, Expander.pl, Portfel.pl i Prnews.pl.
Redakcja PRnews.pl przekazała nagrodę pieniężną w wysokości ponad 5900 zł na potrzeby SŁONECZNEGO DOMU z Radomia. Środki z wygranej będą przeznaczone przede wszystkim na prezenty dla dzieci, dzięki czemu tegoroczne święta powinny być dla nich choć trochę radośniejsze. Przekazanie nagrody odbędzie się we wtorek, 23 grudnia w Radomiu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.