PRNews.pl w nowej szacie graficznej

Należący do Bankier.pl portal PRNews.pl, zaprezentował swoim użytkownikom odświeżoną szatę graficzną serwisu. PRNews.pl w nowej odsłonie to przede wszystkim nowa identyfikacja wizualna, zupełnie nowy wygląd strony głównej oraz wszystkich stron z wiadomościami i newsami. Zupełnie zmienione zostały także narzędzia występujące na portalu oraz szata graficzna newslettera PRNews.pl.
Portal PRNews.pl, obecny na rynku od 2002 roku, to serwis poświęcony zagadnieniom bankowości elektronicznej, marketingu i komunikacji z zakresu public relations instytucji finansowych. Pod adresem PRNews.pl odnaleźć można bogate zbiory wiadomości i artykułów powiązanych z bankowością elektroniczną i trendami w jej rozwoju. Dużą zaletą serwisu są także opracowania tematyczne, porównania i statystyki dotyczące tego dynamicznie rozwijającego się kanału dystrybucji usług bankowych. Użytkownikami serwisu PRNews.pl jest przede wszystkim średnia i wyższa kadra menedżerska instytucji finansowych, w tym pracownicy z działów odpowiedzialnych za komunikację marketingową i public relations banków, funduszy inwestycyjnych oraz firm ubezpieczeniowych.

Od 2006 roku portal PRNews.pl należy do Bankier.pl S.A. Zachodzące od tego czasu synergie pozwoliły na znacznie szybsze i bardziej funkcjonalne wdrożenie obecnych zmian na portalu PRNews.pl oraz przeniesienie zawartości całego portalu na nowe, szybsze serwery i łącza internetowe, dzięki czemu witryna będzie funkcjonowała sprawniej i jeszcze bardziej niezawodnie.

W nowej szacie graficznej PRNews.pl funkcjonują działy dobrze znane użytkownikom serwisu, jak Hyde Park, Wiadomości, Nasz Gość i inne. W serwisie pojawiły się także nowe zakładki, np. Inwestycje, Giełda, Patronaty PRNews.pl, które ułatwią nawigację po treści serwisu i uwypuklą informacje najczęściej poszukiwane przez użytkowników PRNews.pl.

„Idea serwisu pozostaje niezmieniona, informacje z zakresu bankowości i finansów użytkownicy znajdą w jednym miejscu. Dołożymy do nich garść ciekawostek, nowości z rynku oraz interesujące wywiady. Oprócz nowego wyglądu, który ułatwi korzystanie z PRNews.pl, w serwisie nic się nie zmieni, będziemy starali się cały czas dostarczać wartościowych treści” – mówi Michał Macierzyński, redaktor naczelny PRNews.pl.

PRNews.pl w nowej odsłonie to także odmienione logo, nawiązujące kolorystycznie do poprzedniego logotypu serwisu, a także nowa kreacja newslettera. Blisko 20 000 subskrybentów newslettera PRNews.pl będzie otrzymywało najnowsze informacje ze świata finansów w odświeżonej i bardziej przystępnej szacie graficznej. Wiadomości publikowane w newsletterze będą pogrupowane – analogicznie do treści prezentowanych w serwisie PRNews.pl. Dzięki tym zmianom, użytkownicy wortalu oraz czytelnicy newslettera będą mieli łatwy dostęp do informacji, na których im najbardziej zależy.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top