Agencja marketingu interaktywnego Pro-Creation stworzyła dla sieci sklepów Mega Avans nowy serwis internetowy.
Mega Avans to należąca do grupy Avans International sieć nowoczesnych marketów z elektroniką użytkową, AGD i RTV. Agencja interaktywna Pro-Creation, która współpracuje z Avans International od 2004 roku, zaprojektowała nowy serwis dostępny pod adresem www.megaavans.pl. Jest on dedykowany klientom marketów Mega Avans. Serwis w pierwszej odsłonie zawiera przede wszystkim bieżące informacje o ofercie i akcjach promocyjnych, dostępne w postaci wirtualnych gazetek.
„Internetowe serwisy sieci marketów to często pierwszy punkt kontaktu potencjalnego klienta ze sklepem. Jakość i dostępność informacji mają w tych miejscach coraz większy wpływ na decyzje o odwiedzinach danego sklepu i dalej o zakupie konkretnego produktu. Dużą rolę odgrywa też sposób prezentowania informacji o promocjach.” – powiedział Damian Szalewicz, wiceprezes zarządu agencji Pro-Creation. W ramach realizowanego projektu agencja zapewni firmie Mega Avans zarządzanie treścią multimedialną, w tym aktualizacje informacji o przyszłych promocjach. Obecnie trwają prace związane z uruchomieniem na serwisie nowych funkcji dla klientów sieci Mega Avans.
Pro-Creation ma doświadczenie w realizacji projektów na rzecz sieci marketów i galerii handlowych. W ubiegłym roku stworzyła serwis korporacyjny dla powstającej w Wałbrzychu Galerii Victoria, od lat współpracuje też z siecią Makro Cash and Carry.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.