Pro Futuro zwiększa dynamicznie przychody

Opublikowano: 21 marca 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Po 12 miesiącach od ogólnopolskiej inauguracji, sieć Futuro funkcjonuje już w 10 największych aglomeracjach w Polsce, obejmując swoim zasięgiem blisko 200 tysięcy przedsiębiorstw. Pozycję lidera wśród firm oferujących szerokopasmowy, bezprzewodowy dostęp do Internetu i transmisję danych Pro Futuro SA zdobyła pozyskując ponad 1200 klientów. Dotychczasowe nakłady inwestycyjne przekroczyły 83 miliony złotych.

Bieżący rok powinien być kluczowy dla spółki. Według danych za 2,5 miesiąca br., tylko w I kwartale 2002 r. przychody Pro Futuro będą wyższe niż w całym roku ubiegłym. Firma obsługuje duże, średnie i małe przedsiębiorstwa z różnych branż. Spośród najbardziej znanych firm można wymienić m.in.: Orbis, ComArch, Ster-Projekt, Fiat Polska, Statoil, LG Petro Bank, Honda Poland, Axel Springer, Poland.com, Cadbury Wedel.

W roku bieżącym Pro Futuro zamierza pozyskać 1500 klientów biznesowych, w zakresie stałego dostępu do Internetu, transmisji danych, usług Voice over IP i hostingu.

Głównym jej akcjonariuszem jest NFI Jupiter S.A., który posiada ponad 75 procent kapitału akcyjnego. Wszystkie dotychczasowe inwestycje były finansowane z własnych środków, z pominięciem zaciągania kredytów, co na rynku telekomunikacyjnym jest rzadkością. Trafnie dobrana strategia rozwoju oraz realne osiągnięcia pierwszego roku działalności powodują aktywne zainteresowanie spółką inwestorów branżowych.

W trudnym dla gospodarki 2001 roku, Pro Futuro SA zatrudniła blisko 200 specjalistów z zakresu telekomunikacji, informatyki, marketingu i sprzedaży. „Pierwszy rok ogólnopolskiej działalności pozwala optymistycznie patrzeć w przyszłość. Ogromny sukces biznesowy, zdobycie pozycji lidera na rynku LMDS, jak również umocnienie wartości marki Futuro motywują nas do ciągłego podwyższania standardu świadczonych usług i dostarczania coraz bardziej nowoczesnych rozwiązań. W przeciągu roku, który bez wątpienia był trudny dla polskiej gospodarki, nasza firma sukcesywnie się rozwijała. Atuty naszego sukcesu to przede wszystkim zbudowanie od podstaw nowoczesnej firmy, pozyskanie renomowanych partnerów, znani klienci i rozwój szerokiego wachlarza usług. Jest to rezultat dbania o wysoką jakość i niezawodność usług, i przede wszystkim o ochronę inwestycji klienta.” – powiedział Jarosław Plisz, prezes zarządu Pro Futuro SA.

http://www.pro-futuro.com

Sylwester KozakPro Futuro zwiększa dynamicznie przychody

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.