Po 12 miesiącach od ogólnopolskiej inauguracji, sieć Futuro funkcjonuje już w 10 największych aglomeracjach w Polsce, obejmując swoim zasięgiem blisko 200 tysięcy przedsiębiorstw. Pozycję lidera wśród firm oferujących szerokopasmowy, bezprzewodowy dostęp do Internetu i transmisję danych Pro Futuro SA zdobyła pozyskując ponad 1200 klientów. Dotychczasowe nakłady inwestycyjne przekroczyły 83 miliony złotych.
Bieżący rok powinien być kluczowy dla spółki. Według danych za 2,5 miesiąca br., tylko w I kwartale 2002 r. przychody Pro Futuro będą wyższe niż w całym roku ubiegłym. Firma obsługuje duże, średnie i małe przedsiębiorstwa z różnych branż. Spośród najbardziej znanych firm można wymienić m.in.: Orbis, ComArch, Ster-Projekt, Fiat Polska, Statoil, LG Petro Bank, Honda Poland, Axel Springer, Poland.com, Cadbury Wedel.
W roku bieżącym Pro Futuro zamierza pozyskać 1500 klientów biznesowych, w zakresie stałego dostępu do Internetu, transmisji danych, usług Voice over IP i hostingu.
Głównym jej akcjonariuszem jest NFI Jupiter S.A., który posiada ponad 75 procent kapitału akcyjnego. Wszystkie dotychczasowe inwestycje były finansowane z własnych środków, z pominięciem zaciągania kredytów, co na rynku telekomunikacyjnym jest rzadkością. Trafnie dobrana strategia rozwoju oraz realne osiągnięcia pierwszego roku działalności powodują aktywne zainteresowanie spółką inwestorów branżowych.
W trudnym dla gospodarki 2001 roku, Pro Futuro SA zatrudniła blisko 200 specjalistów z zakresu telekomunikacji, informatyki, marketingu i sprzedaży. „Pierwszy rok ogólnopolskiej działalności pozwala optymistycznie patrzeć w przyszłość. Ogromny sukces biznesowy, zdobycie pozycji lidera na rynku LMDS, jak również umocnienie wartości marki Futuro motywują nas do ciągłego podwyższania standardu świadczonych usług i dostarczania coraz bardziej nowoczesnych rozwiązań. W przeciągu roku, który bez wątpienia był trudny dla polskiej gospodarki, nasza firma sukcesywnie się rozwijała. Atuty naszego sukcesu to przede wszystkim zbudowanie od podstaw nowoczesnej firmy, pozyskanie renomowanych partnerów, znani klienci i rozwój szerokiego wachlarza usług. Jest to rezultat dbania o wysoką jakość i niezawodność usług, i przede wszystkim o ochronę inwestycji klienta.” – powiedział Jarosław Plisz, prezes zarządu Pro Futuro SA.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.