Portal turystyczny VTrip.pl przystąpił do programu lojalnościowego PayBACK. Od teraz klienci portalu za zakup dowolnej imprezy turystycznej otrzymują punkty PayBACK, wymienialne na atrakcyjne nagrody.
Portal turystyczny VTrip.pl jest kolejnym z kilkudziesięciu partnerów programu PayBACK, ale za to pierwszym i jedynym z branży turystycznej.
– PayBACK to następna, po zmianie szaty graficznej, nowość na VTrip.pl. Przystępując do programu PayBACK mieliśmy na celu wzbogacenie oferty naszego portalu o kolejne atrakcje. Zbieranie punktów nic nie kosztuje naszych klientów, rejestracja w programie jest bowiem darmowa, a kupując u nas wycieczkę mogą oni zdobyć wiele cennych nagród. O atrakcyjnego tego systemu świadczy ilość i jakość jego partnerów. Cieszymy się z obecności w tym gronie – mówi Bernard Simiński, Wiceprezes Zarządu portalu VTrip.pl.
Zbieranie punktów PayBACK w portalu VTrip.pl jest bardzo proste – wystarczy kupić wybraną imprezę turystyczną. Za każde wydane 100 zł klient VTrip.pl otrzymuje 8 punktów PayBACK, które następnie może wymienić na nagrody. Warunkiem uczestnictwa w tym programie lojalnościowym jest jedynie założenie konta
w serwisie Payback.
– Jesteśmy zadowoleni, że portal VTrip.pl przystąpił do naszego programu. Jest to partner posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży on-line,
a imprezy turystyczne oferowane przez VTrip.pl stanowią doskonałe uzupełnienie usługi produktów biorących udział w PayBACK – informuje Przemysław Klich ze spółki PAYBACK. – Rozpoczęcie współpracy z VTrip.pl otwiera nowe możliwości przed Użytkownikami programu PayBACK. Już wkrótce pojawią się w nim oferty sprzedaży biletów autokarowych i lotniczych, jako uzupełnienie oferty turystycznej.
W związku z przystąpieniem do programu PayBACK, portal VTrip.pl uruchomił specjalną stronę dla swoich klientów. Dowiedzieć się z niej można o zasadach uczestnictwa w programie, jego regulaminie oraz nagrodach. Strona znajduje się pod adresem: www.vtrip.pl/payback
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.