Progress Software wprowadza nowe usługi

Opublikowano: 19 września 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Progress wspólnie z firmą NaviSite opracowały produkt o nazwie Business Continuity: Progress Edition, w ramach którego oferta produktów z linii Fathom została wzbogacona o świadczone przez NaviSite usługi zarządzanego hostingu aplikacji A-ServicesSM. Opierając się na technologii Progress Software, NaviSite zapewnia klientom usługi zautomatyzowanego przełączania awaryjnego oraz odtwarzania danych w czasie rzeczywistym.

Oferowana przez Progress Software i NaviSite usługa jest trzykrotnie tańsza od istniejących do tej pory podobnych na rynku, dlatego wyjątkowo nadaje się dla małych średnich przedsiębiorstw. Przedstawiciele obydwu firm są zgodni, że znaczenie tego rodzaju propozycji będzie wzrastało – przede wszystkim w związku ze wzrostem liczby katastrof naturalnych, nasilającym się niebezpieczeństwem ataków terrorystycznych i wszelkich wirusów komputerowych oraz częstymi i niemożliwymi do wykluczenia błędami ludzkimi.

„”Mimo, że systemy oparte na technologii Progress wykazały niezawodność podczas ostatniej awarii sieci energetycznej w Ameryce Północnej, nasi partnerzy wciąż podejmują różnorodne środki zapobiegawcze mające na celu zagwarantowanie bezpieczeństwa informatycznego. Mamy nadzieję, ze oferta Progress Software i NaviSite zapewni klientom tak potrzebne w dzisiejszych czasach bezpieczeństwo,” powiedział Paweł Dobrzyński, dyrektor polskiego oddziału Progress Software.

Według badań grupy analitycznej IDC, obroty na rynku produktów do zapewnienia ciągłości biznesowej (w tym oprogramowania i sprzętu) wzrosną z 29,9 mld USD w roku 2001 do 54,9 mld USD w roku 2006, co oznacza roczną stopę wzrostu 12,9%

http://www.progress.com

Sylwester KozakProgress Software wprowadza nowe usługi

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.