Agencja interaktywna isens przygotowała specjalny Intranet dla Apollo Rida Poland do administrowania budynkiem Warsaw Trade Tower (WTT) w Warszawie i zarządzania informacjami przydatnymi dla jego najemców.
Nowy Intranet ułatwia także komunikację wewnętrzną między pracownikami firmy zarządzającej budynkiem, a jego najemcami. Jego zaletą jest to, że informacje zawarte w WTT potrafią zastąpić telefon i pocztę e-mail, co bardzo ułatwia i przyspiesza komunikację między administratorem budynku a najemcami, a także między samymi najemcami.
– WTT pokazuje jak nowoczesny Intranet sprawdza się w każdej sytuacji, gdzie mamy do czynienia z dużą ilością informacji do dystrybucji. W takich wypadkach Intranet jest niezastąpionym rozwiązaniem – twierdzi Marcin Gruca z agencji isens.
WTT posiada możliwość rezerwacji sal konferencyjnych, miejsc na parkingu, dodawania nowego ogłoszenia bądź też zgłoszenia, które może być skierowane do ochrony, recepcji bądź serwisu samego budynku. Budynek Warsaw Trade Tower znajduje się w centrum Warszawy, posiada 46 pięter i jest najwyższym warszawskim budynkiem biurowym i siódmym co do wysokości wieżowcem biurowym w Europie. W budynku swoje biura posiadają m.in.: BP Castrol, Unisys, Nike, KPMG, Reckitt Benckiser, American Express, Unisys i inne znane firmy. Administrowanie Intranetem jest przyjazne dla użytkownika dzięki przyjaznemu interfejsowi, który pozwala na jego intuicyjne uaktualnianie.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.