Staranie się o dziecko, ciąża, poród – to tematy, które w internecie szybko znalazły swoich reprezentantów. Najnowszy, serwis Promama.pl, łączy konkretny światopogląd, społeczność oraz biznesowe zacięcie.
Portal Promama.pl przygotowany został z myślą o parach, które żyją w zgodzie ze swoją płodnością, starają się o dziecko bądź go oczekują – czytamy na stronach serwisu.
Projekt tworzy 13 osób: dziewięciu redaktorów, dwóch nauczycieli NPR (naturalne planowanie rodziny), dwie osoby koordynujące. Serwis powstał we współpracy z agencją interaktywną magneticpoint.com.
Pomysł na serwis wyrósł ze sfery prywatnej. Wspólnie z żoną mieliśmy problem z poczęciem dzieci, przeszliśmy drogę leczenia niepłodności, podpieraliśmy się tym, co znaleźliśmy w internecie. Informacje w sieci są rozdrobnione, rozproszone. Stąd pomysł by stworzyć miejsce, które będzie grupowało informacje na ten temat oraz aplikacje, które pomogą w rozpoznawania płodności i prowadzeniu ciąży – mówi nam Tomasz Olędzki z Promama.pl.
Serwisowi nie udało się pozyskać dofinansowania ze środków unijnych (działanie 8.1). Twórcy narzekają, że staranie się o nie okazało się stratą kilkunastu miesięcy. Projekt uruchomiony został z początkiem czerwca.
Co swoim użytkownikom oferuje obecnie Promama.pl?
Po raz pierwszy karta cyklu NPR została udostępniona za darmo. Zastosowaliśmy także szereg innowacji: karta jest interaktywna, tzn. dane, objawy można wprowadzać bezpośrednio na karcie jednym kliknięciem, wprowadziliśmy automaty sprawdzające interpretację oraz statystyki – informują twórcy.
Druga nasza aplikacja to spersonalizowana e-karta ciąży – statystyki, pasek postępu ciąży, informacje „ciąża tydzień po tygodniu”, pomaga utrzymać prawidłową wagę w ciąży – śledzenie indywidualnego przyrostu wagi na wykresie w zależności od BMI kobiety ciężarnej, kreator planu porodu oraz pamiętnik – dodają.
Promama.pl to również artykuły „pisane przez doświadczone mamy, dla których macierzyństwo jest fascynującą przygodą”. Zawierają porady dla osób starających się o dziecko, zainteresowanych adopcją, dla ciężarnych mam i ojców.
Istotną częścią projektu ma być również społeczność osób, które „myślą podobnie i które mają pokrewne pragnienia”.
W tym szczególnym okresie, kiedy para stara się o dziecko bądź oczekuje na jego narodzenie, wsparcie, jakie daje grupa ludzi mających zbliżone priorytety, jest bezcenne – zapewniają twórcy.
Serwis działa w modelu freemium. Dostępne są trzy rodzaje kont: „standard”, które jest darmowe, „premium” od 5 zł miesięcznie oraz „VIP” od 66 zł miesięcznie. W podstawowej opcji użytkownik otrzymuje dostęp do e-wykresu płodności, społeczności, interaktywnej karty, wyszukiwania wykresów, tutoriala oraz komunikatów o nieprawidłowościach. W opcji „premium” dodatkowo do: automatycznego sprawdzania interpretacji, weryfikacji danych statystycznych, formularza do wprowadzania danych z urządzenia mobilnego, forum eksperckiego, możliwości wykupienia jednorazowej pomocy eksperta przy interpretacji cyklu. W najdroższej opcji użytkownicy otrzymują nielimitowane indywidualne prowadzenie eksperckie.
W przyszłości twórcy chcą udostępnić funkcję „ulubione cykle”, tak aby użytkowniczki mogły się dzielić swoimi spostrzeżeniami i obserwacjami. Pojawić ma się również dział „dziecko”, który zatrzymać ma użytkowników prowadzących z Promama.pl swą ciążę.
To tylko część recenzji. Całość znaleźć można na Wystartowali.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.