Kaspersky Lab Polska, producent rozwiązań służących do ochrony danych, rozpoczyna współpracę z bankiem Citi Handlowy, na mocy której osoby, które wezmą udział w promocji konta internetowego CitiOne Direct, otrzymają program Kaspersky Anti-Virus 7.0 Home Edition z licencją na 1 rok.
Promocja rozpoczyna się 22 stycznia 2008 r. i potrwa do 15 lutego 2008 r. lub wyczerpania zapasów. Aby wziąć udział w promocji oraz otrzymać kod aktywacyjny do programu Kaspersky Anti-Virus 7.0 Home Edition, należy:
1. Otworzyć konto CitiOne Direct w czasie trwania promocji oraz wpłacać na nie min. 1000 zł miesięcznie przez okres 12 miesięcy.
2. Pobrać oprogramowanie Kaspersky Anti-Virus 7.0 Home Edition ze strony www.kaspersky.pl oraz zarejestrować się na stronie WWW promocji:
https://online.citibank.pl/retail/landing/citionedirect_promocja.
3. W ciągu 30 dni od dokonania pierwszej wpłaty, Citi Handlowy dostarczy kod aktywacyjny do programu na podany w rejestracji adres e-mail.
Licencja na oprogramowanie Kaspersky Anti-Virus 7.0 Home Edition będzie aktywna przez okres 12 miesięcy od momentu aktywacji programu kodem.
Konto internetowe CitiOne Direct to propozycja dla osób, które chcą swobodnie zarządzać swoimi finansami, kontaktując się z bankiem głównie przez Internet lub telefon. Dla Klientów dokonujących wielu transakcji bankowych i oczekujących niskich opłat związanych z korzystaniem z konta.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.