Kaspersky Lab Polska, producent rozwiązań służących do ochrony danych, rozpoczyna współpracę z bankiem Citi Handlowy, na mocy której osoby, które wezmą udział w promocji konta internetowego CitiOne Direct, otrzymają program Kaspersky Anti-Virus 7.0 Home Edition z licencją na 1 rok.
Promocja rozpoczyna się 22 stycznia 2008 r. i potrwa do 15 lutego 2008 r. lub wyczerpania zapasów. Aby wziąć udział w promocji oraz otrzymać kod aktywacyjny do programu Kaspersky Anti-Virus 7.0 Home Edition, należy:
1. Otworzyć konto CitiOne Direct w czasie trwania promocji oraz wpłacać na nie min. 1000 zł miesięcznie przez okres 12 miesięcy.
2. Pobrać oprogramowanie Kaspersky Anti-Virus 7.0 Home Edition ze strony www.kaspersky.pl oraz zarejestrować się na stronie WWW promocji:
https://online.citibank.pl/retail/landing/citionedirect_promocja.
3. W ciągu 30 dni od dokonania pierwszej wpłaty, Citi Handlowy dostarczy kod aktywacyjny do programu na podany w rejestracji adres e-mail.
Licencja na oprogramowanie Kaspersky Anti-Virus 7.0 Home Edition będzie aktywna przez okres 12 miesięcy od momentu aktywacji programu kodem.
Konto internetowe CitiOne Direct to propozycja dla osób, które chcą swobodnie zarządzać swoimi finansami, kontaktując się z bankiem głównie przez Internet lub telefon. Dla Klientów dokonujących wielu transakcji bankowych i oczekujących niskich opłat związanych z korzystaniem z konta.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.