We wrześniu ubiegłego roku. ruszyła europejska kampania promująca e-biznes wśród małych i średnich przedsiębiorstw. Autorem kampanii jest sieć ośrodków Euro Info Centre, programu Unii Europejskiej wspomagającego rozwój przedsiębiorczości. Przedsiębiorcy mogą m.in. wziąć udział w seminariach i szkoleniach pokazujących zalety komercyjnych zastosowań Internetu.Wyłoniony zostanie także zwycięzca konkursu na najlepsze zastosowanie sieci w biznesie.
Kampania promująca e-biznes w Polsce jest elementem ogólnoeuropejskiej kampanii zachęcającej przedsiębiorców do korzystania z Internetu.
W Polsce zaistniała dzięki sieci ośrodków Euro Info Centre i jest wynikiem przetargu rozpisanego przez Unię Europejską.
W ramach kampanii promującej e-biznes w Polsce przewidziano m.in.:
ˇ Cykl 8 seminariów (Wałbrzych, Białystok, Lublin, Toruń, Kraków, Katowice, Szczecin, Rzeszów) praktycznych dla biznesu, w czasie których przedsiębiorcy dowiedzą się m.in. jak wpisać działania internetowe w ogólną strategię firmy, jak planować działalność w internecie, jak wybrać dostawcę internetu i jak wykorzystać sieć do poprawy jakości obsługi klientów. Najbliższe seminarium odbędzie się 06.03.2002 w Rzeszowie
ˇ Przeprowadzenie konkursu na najlepsze zastosowanie e-biznesu w Polsce. Wyłonione zostaną przedsiębiorstwa najlepiej wykorzystujące Internet w swojej działalności. Analiza nadesłanych przez przedsiębiorstwa ankiet, będzie podstawą badań na temat zastosowania e-biznesu przez małe i średne przedsiebiorstwa (MSP).
ˇ Zakończenie konkursu i rozdanie nagród odbędzie się podczas konferencji prasowej zorganizowanej w Warszawie, przy udziale przedstawicieli Komisji Europejskiej.
ˇ Stworzenie serwisu internetowego na temat e-biznesu. Sewis o charakterze poradnika będzie zawierał praktyczne informacje, jak rozpocząć działalność w e-biznesie.
ˇ Wydanie broszury informacyjnej – poradnika dla przedsiębiorstw, zainteresowanych rozpoczęciem działalności internetowej.
ˇ Uruchomienie internetowej grupy dyskusyjnej będącej szerokim forum wymiany informacji i poglądów na temat e-biznesu.
Kampania ruszyła potrwa do maja 2002 r.
Centrum Euro Info w Rzeszowie jest koordynatorem tej akcji w Polsce.
Partnerami Euro Info są: Getin.pl, e-volution, CISCO, 7Bulls, Centrum Handlu Internetowego, AGS New Media, i-Usługi.pl.
Patronat medialny nad kampanią sprawują: Gazeta Wyborcza i miesięcznik Modern Marketing
http://www.euroinfo.org.pl/e-biznes
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.