Promocja e-biznesu

Opublikowano: 21 lutego 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

We wrześniu ubiegłego roku. ruszyła europejska kampania promująca e-biznes wśród małych i średnich przedsiębiorstw. Autorem kampanii jest sieć ośrodków Euro Info Centre, programu Unii Europejskiej wspomagającego rozwój przedsiębiorczości. Przedsiębiorcy mogą m.in. wziąć udział w seminariach i szkoleniach pokazujących zalety komercyjnych zastosowań Internetu.Wyłoniony zostanie także zwycięzca konkursu na najlepsze zastosowanie sieci w biznesie.
Kampania promująca e-biznes w Polsce jest elementem ogólnoeuropejskiej kampanii zachęcającej przedsiębiorców do korzystania z Internetu.

W Polsce zaistniała dzięki sieci ośrodków Euro Info Centre i jest wynikiem przetargu rozpisanego przez Unię Europejską.

W ramach kampanii promującej e-biznes w Polsce przewidziano m.in.:
ˇ Cykl 8 seminariów (Wałbrzych, Białystok, Lublin, Toruń, Kraków, Katowice, Szczecin, Rzeszów) praktycznych dla biznesu, w czasie których przedsiębiorcy dowiedzą się m.in. jak wpisać działania internetowe w ogólną strategię firmy, jak planować działalność w internecie, jak wybrać dostawcę internetu i jak wykorzystać sieć do poprawy jakości obsługi klientów. Najbliższe seminarium odbędzie się 06.03.2002 w Rzeszowie

ˇ Przeprowadzenie konkursu na najlepsze zastosowanie e-biznesu w Polsce. Wyłonione zostaną przedsiębiorstwa najlepiej wykorzystujące Internet w swojej działalności. Analiza nadesłanych przez przedsiębiorstwa ankiet, będzie podstawą badań na temat zastosowania e-biznesu przez małe i średne przedsiebiorstwa (MSP).

ˇ Zakończenie konkursu i rozdanie nagród odbędzie się podczas konferencji prasowej zorganizowanej w Warszawie, przy udziale przedstawicieli Komisji Europejskiej.

ˇ Stworzenie serwisu internetowego na temat e-biznesu. Sewis o charakterze poradnika będzie zawierał praktyczne informacje, jak rozpocząć działalność w e-biznesie.

ˇ Wydanie broszury informacyjnej – poradnika dla przedsiębiorstw, zainteresowanych rozpoczęciem działalności internetowej.

ˇ Uruchomienie internetowej grupy dyskusyjnej będącej szerokim forum wymiany informacji i poglądów na temat e-biznesu.
Kampania ruszyła potrwa do maja 2002 r.
Centrum Euro Info w Rzeszowie jest koordynatorem tej akcji w Polsce.

Partnerami Euro Info są: Getin.pl, e-volution, CISCO, 7Bulls, Centrum Handlu Internetowego, AGS New Media, i-Usługi.pl.
Patronat medialny nad kampanią sprawują: Gazeta Wyborcza i miesięcznik Modern Marketing

http://www.euroinfo.org.pl/e-biznes

Sylwester KozakPromocja e-biznesu

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.