Na stronie kosz.pl wystartował nowy dział 'Serwisy kosz.pl’. Za jego pośrednictwem redakcja kosz.pl chce pomagać w promocji ciekawych stron www o tematyce koszykarskiej. Serwisom, z którymi zostanie nawiązana współpraca oferowany jest alias www w postaci www.nazwa.kosz.pl. Pierwszą stroną, z którą rozpoczęto współpracę jest serwis traktujący o drużynie Anwilu Włocławek www.anwil.kosz.pl.
'Wiemy, że w internecie jest mnóstwo stron o koszykówce, które w pojedynkę niestety mają małe szanse na wypromowanie się, dotarcie do zdecydowanie szerszego grona czytelników. Chcemy tym serwisom pomóc i myślę, że za pośrednictwem kosz.pl jest to jak najbardziej możliwe. Nasz serwis jest
kierowany przede wszystkim do osób interesujących się koszykówką, więc grupa docelowa jest wręcz idealna. Jednak chcemy pomagać tym naprawdę dobrym. Ważne są dla nas walory estetyczne danej strony, ale chyba jeszcze ważniejsza jest jej zawartość i bieżąca aktualizacja.’ – mówi współtwórca
serwisu kosz.pl Marcin Durczak.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.