Platforma Gradobicie.pl, będąca siecią serwerów gier multiplayer, zorganizowała konkurs na najlepszego gracza w Counter Strike. Zabawa miała na celu promocję platformy wśród graczy-internautów.
O platformie:
Gradobicie.pl to sieć serwerów gier multiplayer, rozwijana i zarządzana przez firmę AdAction. Gry komputerowe, jak dowodzą światowe badania konsumentów, to jedna z najpopularniejszych a zarazem najdynamiczniej rozwijających się form rozrywki w dzisiejszym świecie. Dzięki Internetowi błyskawicznie rośnie rzesza osób grających w gry multiplayer, czyli popularne gry dostępne na PC i konsole, ale w wersji sieciowej, pozwalającej na równoczesną grę pomiędzy wieloma graczami.
Konkurs:
Sieci serwerów CS-Puchatek i Gradobicie.pl zorganizowały dla internautów konkurs na najlepszego gracza w Counter Strike 1.6, jednej z najpopularniejszych gier wśród sportów elektronicznych. Rozgrywki odbywały się w trybie FFA, czyli były dostępne dla wszystkich chętnych. Trzech najlepszych graczy otrzymało nagrody rzeczowe i pieniężne.
Celem konkursu była popularyzacja i promocja marki Gradobicie.pl w środowisku graczy. Organizatorzy chcieli także przeprowadzić praktyczne testy możliwości promocyjnych serwerów oraz zwiększyć liczbę zarejestrowanych do tej pory użytkowników platformy. Partnerem rozgrywek został bardzo popularny wśród graczy serwis CS-Puchatek.
Efekty:
W trakcie trwania zabawy w rozgrywkach udział wzięło 3 126 graczy. W tym czasie nawiązano ponad 18 000 połączeń z serwerem. Średnia dzienna liczba połączeń wyniosła ponad 1 000, a średnia połączeń przypadająca na gracza – 5,8.
Potencjał zasięgu gry w Polsce Counter Strike1.6 to około 60 000 osób – szacuje się, że tyle właśnie osób w naszym kraju gra w tą grę. Jednocześnie jest to potencjalna grupa reklamobiorców. Reklamy w grach są według wszelkich badań bardzo dobrze przyjmowane przez odbiorców, a czas obcowania z reklamą jest znacznie dłuższy niż w przypadku innych form reklamowych. Konkurs objął ponad 5 procent docelowej grupy.
Wyniki rozgrywek były na bieżąco monitorowane przez system PsychoStats 3.1. To zaawansowana aplikacja, która umożliwia dostęp do takich danych jak na przykład ilość czasu spędzonego w grze przez pojedynczych graczy, ilość rozgrywek, osiągane wyniki, dokładne statystyki użycia broni itp. System pozwala identyfikować poszczególnych graczy. Możliwości monitorowania i dostępu do danych przekładają się na potencjał reklamowy. Istnieje możliwość bardzo precyzyjnego doboru reklamy do graczy, np. emisja różnych reklam dla różnych graczy lub grup graczy.
Podsumowanie:
Konkurs cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem – objął swoim zasięgiem ponad 5 procent całej populacji graczy w CounterStrike1.6. Promocja samego konkursu została oparta głównie o działania ePR w serwisach internetowych poświęconych grom (np. www.espmania.pl), forach dyskusyjnych i reklamie w newsletterach. Reklama konkursu odznaczała się bardzo wysoką skutecznością przy minimalnych nakładach finansowych.
Konkurs spełnił swoje cele. Powiększyła się liczba użytkowników serwisu Gradobicie.pl, a na forach dyskusyjnych znacząco wzrosła liczba wpisów poświęconych platformie. Potwierdzony został także technologiczny potencjał Gradobicie.pl i AdAction do emisji zaawansowanych reklam w trakcie intensywnych rozgrywek.
Autorzy:
Jacek Jankowski – CEO AdAction, [email protected]
Maciej Czerwiński – Product Manager AdAction, [email protected]
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.