Telewizory LCD były w pierwszej połowie października produktem najczęściej oferowanym w cenach promocyjnych przez sieci handlowe zajmujące się sprzedażą sprzętu AGD i RTV.
Z przeprowadzonej przez serwis promocjada.pl analizy gazetek promocyjnych sześciu sieci handlowych wynika, że 11,8% produktów promocyjnych stanowiły właśnie telewizory LCD. Sieci chętnie oferowały również notebooki (6,8% promocji) oraz pralki i telefony komórkowe (5,8%), a także lodówki (5,2%) i kuchenki (5,0 %).
Szczegółowe zestawienie statystyczne ofert promocyjnych zawiera poniższa tabela:
Liczba ofert promocyjnej sprzedaży telewizorów LCD przekłada się również na ich cenę. Ta sukcesywnie spada i przypuszczać należy, że będzie ulegała dalszym obniżkom aż do grudnia 2008, kiedy nastąpi świąteczny szczyt sprzedaży tego typu sprzętu.
Przykładowe ceny promocyjne telewizorów LCD:
Serwis promocjada.pl jest internetową wyszukiwarką ofert promocyjnych w stacjonarnych sieciach handlowych w Polsce.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.