Zakupy w sieci powoli stają się dla nas codziennością a sklepy internetowe wyrastają jak grzyby po deszczu. Jak zatem znaleźć najlepsze oferty w sieci? Punktem wyjścia mogą być porównywarki cen lub lokalizator promocji.
Zasada działania lokalizatora promocji jest prosta: grupuje produkty, które zostały przecenione w sklepach internetowych lub hipermarketach. „Postanowiliśmy dopomóc narodowemu hobby, jakim jest polowanie na promocje” – wyjaśnia Magdalena Kobusińska rzecznik Okazje.info.pl – „każdy z nas lubi robić korzystne zakupy, a dzięki nam żadna promocja nie zostanie przeoczona”.
Internauci mogą sprawdzić, jakie produkty są danego dnia w promocji i skorzystać z obniżek cenowych lub gratisów, jakie przygotowały dla nich sklepy. Oferty przeglądać można według kategorii, nazwy sklepu lub też miasta.
W początkowej fazie projektu serwis przedstawiał promocje organizowane przez kluczowe sieci handlowe oraz hipermarkety w Polsce. Od marca 2007 roku serwis rozpoczął integrację sklepów internetowych, rozszerzając gamę prezentowanych ofert o te dostępne on-line.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.