Hoopla.pl prawdopodobnie już w październiku br. zadebiutuje na GPW w Warszawie. Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt Hoopla.pl, sklepu internetowego z AGD, RTV, komputerami i armaturą.
Hoopla.pl S.A. będzie pierwszym polskim sklepem internetowym notowanym na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Firma planuje przeprowadzenie oferty publicznej w już w październiku br. Hoopla.pl zamierza pozyskać około 11-13 milionów złotych. Oferującym papiery będzie Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska. Zapisy na akcje będzie można składać również za pośrednictwem internetu przy wykorzystaniu platformy „e-Zapisy” prowadzonej przez Dom Maklerski Capital Partners.
– Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni szybką akceptacją naszego prospektu przez KNF. Wierzymy, że rokuje to bardzo dobrze naszemu debiutowi, który być może będzie miał miejsce już październiku – mówi Krzysztof Boufał, wiceprezes Hoopla.pl S.A.
Spółka została założona w 2004 roku przez Krzysztofa Boufała i Przemysława Szydłowskiego. Głównym inwestorem firmy jest fundusz MCI Management S.A. Obroty Hoopla.pl kształtują się na poziomie 27 mln zł rocznie. Obecnie firma zatrudnia ok. 40 osób. W rankingu stworzonym przez Komputer Świat Hoopla.pl znalazła się na czele zestawienia serwisów e-commerce ze sprzętem AGD i RTV. Magazyn Internet przyznał firmie miano najlepszego sklepu internetowego.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.