Proventia M30 to nowy produkt Internet Security Systems (ISS) zaprojektowany dla przedsiębiorstw średniej wielkości. Dotychczas rozwiązania Proventia adresowane były do dużych firm, korporacji i agend rządowych. Teraz ISS proponuje zaawansowane technologie ochrony w przystępnej cenie 3.500 euro w postaci Proventii M30.
Proventia M30 łączy funkcje zapory ogniowej, wirtualnych sieci prywatnych (VPN), ochrony przed wirusami oraz wykrywania i zapobiegania włamaniom. Filtrowanie zawartości WWW i zabezpieczanie przed spamem zostaną dodane w drugim kwartale 2004 roku w formie dodatkowych modułów. Urządzenia automatycznie blokują wirusy, chronią przed nieautoryzowanym dostępem, atakami sieciowymi, złośliwymi kodami, działalnością hakerów i hybrydowymi zagrożeniami. Na bieżąco otrzymują automatyczne aktualizacje informujące o nowych zagrożeniach i lukach w zabezpieczeniach systemów informatycznych.
Proventia M30 obsługuje 500 użytkowników, jest adresowana do przedsiębiorstw średniej wielkości szukających zintegrowanego systemu bezpieczeństwa w przystępnej cenie. Proventia M30 może być również wykorzystywana do ochrony oddziałów firmy. Dla porównania, Proventia M50 (dostępna od listopada 2003 roku) może obsługiwać 2,500 użytkowników.
http://www.iss.net/pl
http://www.veracomp.pl
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.