Do zespołu Prowly.com – aplikacji przeznaczonej do wsparcia działań z zakresu PR – dołącza Grzegorz Miecznikowski, wcześniej pracował w agencji LEWIS PR. Będzie odpowiedzialny za opracowanie strategii sprzedażowej oraz za pozyskiwanie i obsługę klientów.
Grzegorz Miecznikowski ma ponad 5-letnie doświadczenie dziennikarskie, które zdobywał m.in. w Gazecie Wyborczej, Polsce The Times oraz portalu Gazeta.pl. Marketingiem i New Business zajmuje się od 2010 roku.Wcześniej współpracował m.in. z agencjami marketingowymi oraz firmami z branży FMCG, healthcare, e-commerce, IT i nowe technologie, dla których tworzył strategie sprzedażowe oraz plany komunikacyjne obejmujące media tradycyjne, internetowe i społecznościowe. Studiował Ukrainistykę na Uniwersytecie Warszawskim. Po godzinach pracy prowadzi bloga Miecz Media o sprzedaży i marketingu.
Prowly.com należy do portfela funduszu inwestującego w projekty technologiczne na wczesnym etapie rozwoju – IQ Partners.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.