Firma Interactions rozpoczęła kampanię reklamową Sharp Emotions promującą telewizory Sharp, kampania prowadzona jest z wykorzystaniem nowego formatu – reklamy przepisaniowej.
Kampania prowadzona jest równolegle w sześciu krajach – Polsce, Czechach, Litwie, Ukrainie, Węgrzech oraz w Rumunii – i potrwa 3 miesiące.
Jednym z kluczowych formatów, jaki został zastosowany w tej kampanii, jest kanał Type-ins (reklama przepisaniowa) międzynarodowej sieci Interactions.
To bardzo wymagająca kampania, choćby dlatego, że prowadzona jest jednocześnie na sześciu rynkach i w różnych językach. Duży udział formatów przepisaniowych doskonale pokazuje, że wiodące marki dostrzegają w tym formacie olbrzymi potencjał komunikacyjny, nie tylko w Polsce – powiedział Paweł Milcarz, partner zarządzający siecią Interactions.
Całość kampanii Sharp Emotions realizuje dom mediowy Reprise Media, natomiast za realizację kompleksowych działań przepisaniowych na wszystkich 6 rynkach odpowiada międzynarodowa sieć Interactions.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.