Raport Interactions „Mobile Marketing w Polsce”

Opublikowano: 4 czerwca 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Międzynarodowa sieć reklamy Interactions przedstawiła raport „Mobile Marketing w Polsce 2014 – postrzeganie i potencjał rozwoju”. W raporcie znajdziemy odpowiedzi na pytania dotyczące potencjału, barier i przyczyn wzrostu.

Sylwester KozakRaport Interactions „Mobile Marketing w Polsce”

Interactions: na rynku reklamy internetowej będziemy świadkami ewolucji, nie rewolucji [wywiad]

Opublikowano: 12 marca 2014. Kategoria: Startupy. Tagi: ,

W ramach naszego cyklu „Poznajmy się” rozmawialiśmy z GetResponse o e-mail marketingu, jak wygląda natomiast szeroko rozumiany rynek reklamy w sieci? Z Pawłem Milcarzem, partnerem zarządzającym w międzynarodowej sieci Interactions, rozmawiamy o reklamie przepisaniowej, perspektywach rynku i możliwość zarabiania na reklamie przez niewielkie witryny.

Sylwester KozakInteractions: na rynku reklamy internetowej będziemy świadkami ewolucji, nie rewolucji [wywiad]