Agencja Interaktywna Adv.pl wygrała trwający kilka miesięcy przetarg ogłoszony przez Telefonię Dialog na wykonanie nowego serwisu korporacyjnego operatora.
Wynik przetargu oznacza dla Adv.pl kontynuację ponad 4-letniej kompleksowej obsługi internetowego wizerunku Telefonii Dialog (oprócz realizacji i aktualizacji obecnego serwisu również stworzenie witryny www.junior.dialog.pl promującej bezpieczne korzystanie
z internetu przez dzieci, witryn produktowych www.1011.pl, www.wifi.dialog.pl, prezentacji multimedialnych, oraz wielu kampanii reklamowych i wizerunkowych on-line).
'Odświeżenie naszej strony korporacyjnej www.dialog.pl było niezbędne – stary system nie był już wystarczająco elastyczny pod kątem dalszej rozbudowy części usługowej. Przez 4 lata oferta Dialogu poszerzyła się znacznie, a łatwa i przyjazna dla użytkownika prezentacja usług i cen jest wymogiem obecnych czasów, w których komunikacja elektroniczna staje się podstawowym medium informacyjnym’ – mówi Marta Pietranik z Biura Rzecznika Prasowego Telefonii Dialog.
'Oferta Agencji Adv.pl przedstawiona w przetargu okazała się najbardziej konwergentna pod względem znajomości potrzeb spółki
i wiedzy o ofercie, a znajomość firmy gwarantowała efektywny czas realizacji serwisu. To zdecydowało o wygranej’ – podsumowuje Marta Pietranik.
Serwis www.dialog.pl oparty zostanie o nowoczesny system zarządzania treścią oraz wiele nowych elementów i aplikacji interaktywnych zapewniających szybką i skuteczną komunikację z użytkownikami.
'Cieszymy się z wygranej. To dowód dużego zaufania do naszego profesjonalizmu i doświadczenia. Jestem przekonany, że nasza współpraca zaowocuje wzorcowym serwisem korporacyjnym operatora telekomunikacyjnego’ – powiedział Konrad Pankiewicz, dyrektor zarządzający Adv.pl.
Nowy serwis www.dialog.pl zadebiutuje jesienią bieżącego roku.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.