Warszawska spółka Suntech, wygrała przetarg i podpisała umowę na dostawę systemu paszportyzacji dla operatora mobilnego Aero2. Aero2, jako pierwsza w Polsce i jedna z pierwszych w Europie uruchomiła w paśmie 900 Mhz bezprzewodową sieci telekomunikacyjną opartą na najnowszej technologii trzeciej generacji HSPA+. Nowoczesna sieć Aero2 pozwala na zwiększenie dostępności szybkiego, szerokopasmowego Internetu mobilnego.
Suntech SA w dn. 30 grudnia br. podpisał umowę na dostawę, wdrożenie oraz integrację z istniejącymi rozwiązaniami systemu paszportyzacji NetInventory dla sieci telekomunikacyjnej Aero2. Zamówienie zostanie zrealizowane w 2010 roku, a jego wartość przekracza 2 mln PLN. Rozwiązanie Suntech SA zostało wyłonione w drodze przetargu, w którym udział wzięli czołowi krajowi i zagraniczni dostawcy takich systemów.
– Umowa podpisana z Aero 2 jest dla nas podwójnie ważna. Po pierwsze, jest to jedna z większych umów podpisanych przez Suntech S.A. w ostatnim czasie. Po drugie, wygrany przetarg to potwierdzenie naszej konkurencyjności oraz to, że oferujemy obecnie najbardziej elastyczne narzędzie do zarządzania siecią dla operatorów telefonii komórkowej w Polsce – mówi Piotr Saczuk, prezes Suntech.
Aero2, według organizacji GSMA, jako pierwsza na świecie rozpoczęła świadczenie usług w technologii HSPA+ w paśmie 900 MHz. System zapewnia maksymalną przepustowość 21,6 Mbit/s w kierunku do abonenta i 5,76 Mbit/s od abonenta.
– Kryteria przetargu uwzględniały między innymi takie parametry jak elastyczność wdrożenia oraz funkcjonalność, przy czym Suntech zaoferował najlepszy kompromis pomiędzy ceną, a stawianymi przez nas wymaganiami. Rywalizacja pomiędzy oferentami była bardzo zacięta – mówi Adam Kuriański, prezes Aero2. – Komisja przetargowa większością głosów wskazała rozwiązanie Suntechu – dodaje Kuriański. Liczymy na to, że zakupione rozwiązanie będzie wspierało również sieć w paśmie 2,5 GHz TDD, ponieważ wygraliśmy ostatnio przetarg na taką właśnie częstotliwość. Nie ukrywamy, że system Suntech może być wykorzystywane również przez inne firmy z którymi wspólnie budujemy sieć telekomunikacyjną, tzn. Sferię czy Mobyland.
Warto również zauważyć, iż Aero2 staje się niejako prekursorem w zakresie najbardziej nowoczesnych technologii telekomunikacyjnych, co oznacza, iż niebawem rynek może doczekać się bardzo dynamicznych zmian.
– Po niedawnych, zakończonych sukcesem wdrożeniach u operatorów stacjonarnych m.in. w ASTER, oraz wykorzystując wieloletnie doświadczenie przy wdrożeniu systemów OSS u największego polskiego operatora komórkowego, mogliśmy zaoferować Aero2 w pełni funkcjonalne i najlepiej odpowiadające ich potrzebom rozwiązanie. Cieszy nas to, że będziemy czynnie uczestniczyć w pionierskim wdrożeniu technologii technologii HSPA+ w paśmie 900 MHz oraz wspólnie z klientem rozwijać nasz produkt odpowiadając na rodzące się potrzeby rynku. – dodaje Leszek Grzybko, Dyrektor Handlowy w Suntech.
Podpisana umowa obejmuje wdrożenie systemu umożliwiającego inwentaryzację zasobów fizycznych i logicznych sieci Aero2. W skład rozwiązania wchodzą narzędzia umożliwiające automatyczne zasilanie systemu danymi z zewnętrznych źródeł, takich jak: bazy danych, pliki i mapy cyfrowe. System oferuje bogate możliwości przygotowywania zestawień i raportowania danych przechowywanych w repozytorium systemu.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.