OGICOM przygotował dla swoich klientów nową, usprawnioną wersję panelu klienta.
Panel klienta OGICOM w nowej odsłonie oferuje większą funkcjonalność. Klienci mogą, niezależnie od dnia i godziny, zarządzać skrzynkami pocztowymi, korespondencją faksową, domenami, aktualizować stronę WWW. Mają także dostęp do statystyk oglądalności czy informacji na temat wykorzystania przestrzeni na serwerze wirtualnym oraz ilości transferu danych z serwerem. W strefie klienta istnieje możliwość zaawansowanych ustawień antyspamowych oraz dostęp do danych bilingowych z opcją płatności online.
„Początkowo panel klienta spełniał bardzo podstawowe funkcje informacyjne i konfiguracyjne. Obecnie to wielofunkcyjne centrum zarządzania usługami internetowymi i telekomunikacyjnymi. Przykładowo chcąc stworzyć nową stronę internetową, wystarczy w Panelu Klienta wybrać odpowiednią funkcję i za pomocą zaawansowanego kreatora stron, stworzyć ją w dosłownie kilka minut. Następnie w niezwykle krótkim czasie, można zarejestrować domenę internetową, opłacić ją – na przykład kartą płatniczą, włączyć zaawansowane statystyki oglądalności (stat24.pl), a następnie opublikować jednym przyciskiem nową stronę w Internecie” – prezentuje możliwości nowego panelu Krzysztof Szyszka, Prezes Zarządu firmy OGICOM Sp. z o.o.
Za pośrednictwem nowego Panelu Klienta można także bezpłatnie testować wszelkie nowinki, które są wprowadzane do oferty OGICOM. Jedną z nich jest np. usługa wirtualnego faksu. Aby ją wypróbować, wystarczy wybrać numer faksu z dostępnej listy i już po chwili otrzymywać faksy na wskazany adres email, w postaci plików PDF.
„Przy opracowywaniu nowych funkcjonalności i usprawnień braliśmy pod uwagę wszystkie zgłoszone do nas uwagi. Naturalnie to nie koniec możliwych zmian. Dlatego zachęcamy do zgłaszania propozycji kolejnych zmian w naszym panelu klienta. Każdy głos będzie uważnie wysłuchany i w przyszłości może znacząco przyczynić się do wprowadzenia kolejnych udogodnień” – powiedziała Katarzyna Juszkiewicz, Dyrektor Biura Obsługi Klienta w OGICOM Sp. z o.o.
Każdy może przetestować zmieniony Panel Klienta OGICOM zamawiając testowo jeden z pakietów hostingowych na niezobowiązujący 14-dniowy okres próbny (WWW.ogicom.pl/hosting) lub skorzystać z wersji demo (https://panel.ogicom.pl/). (login: nazwafirmy, hasło: demo12345 )
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.