Comperia.pl wypracowała przychody w wysokości 2 183 tys. zł, EBITDA wyniosła 1 232 tys. zł, natomiast zysk netto osiągnął wartość 683 tys. zł.
W ujęciu narastającym po czterech kwartałach ub.r. spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 6 862 tys. zł. EBIDTA wyniosła w tym okresie 2 695 tys. zł, zysk netto wyniósł 1 573 tys. zł.
Poprawa wyników to w znacznej mierze rezultat rosnącej sprzedaży produktów finansowych za pośrednictwem naszych portali oraz dynamicznie rosnącej sieci partnerskiej. Tylko w IV kwartale Comperia podpisała umowy z portalem Forbes oraz grupą Melog, dzięki którym zyskaliśmy dostęp do ponad 1 100 000 użytkowników odwiedzających serwisy: forbes.pl, oferty.net czy domy.pl. W ten sposób współpracujące z Comperia.pl instytucje finansowe otrzymują olbrzymie możliwości prezentacji swojej oferty – powiedział Bartosz Michałek, prezes Comperia.pl.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!