W dzisiejszych czasach, gdy przeciętny konsument wystawiony jest na działanie do 3 000 komunikatów reklamowych dziennie, tradycyjna reklama przestaje działać. Aby nie pozostać w tyle i pozyskać nowych klientów jesteśmy zmuszeni poszukiwać coraz to bardziej kreatywnych, zaskakujących i angażujących form komunikacji marketingowej. Temu właśnie służy szkolenie „Psychologia kreatywności w mediach społecznościowych”.
W pierwszej części uwaga skupiona zostanie na skutecznym tworzeniu treści – psychologicznych aspektach kreatywności w reklamie. W drugiej części omówione zostanie zagadnienie umiejętnego wykorzystania w angażującej komunikacji marketingowej nowoczesnych mediów – zyskujących coraz większą popularność serwisów społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka.
Uczestnicy zostaną przygotowani do prowadzenia udanych kampanii marketingowych, zarówno od strony procesu konstrukcji treści reklamowych, jak i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do ich dystrybucji.
Cel szkolenia:
- rozwiniecie w uczestnikach świadomości na temat procesów związanych z psychologicznym ujęciem kreatywności
- dostarczenie wiedzy i przykładów udanych praktyk w zakresie wykorzystania do celów reklamowych mediów społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka.
Odbiorcy szkolenia:
- pracownicy działów PR agencji reklamowych
- przedstawiciele domów mediowych
- pracownicy działów marketingowych w korporacjach
- niezależni konsultanci marketingowi
- przedstawiciele środowiska Małych i Średnich Przedsiębiorstw zainteresowanych promocją własnej firmy w internecie
Szkolenie dostarczy uczestnikom niezbędnej wiedzy z zakresu:
- psychologii reklamy
- pracy z wykorzystaniem kreatywnych narzędzi
- komunikacji w kreatywnym zespole
- zachowań konsumenckich
- korzystania z mediów społecznościowych
- aplikacji Facebook
- projektowania strategii obecności marki w internecie
Czas i forma szkolenia:
- 2 dni (2x8h): godz.9-17
- zajęcia prowadzone są w formie wykładu połączonego z warsztatem
Czas i koszty szkolenia:
- 7-8.11.2011
- 1 690 zł + VAT (możliwość negocjacji ceny przy zgłoszeniu kilku osób z firmy).
Uczestnicy mają zapewniony lunch, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa.
Więcej informacji na stronie organizatora.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.